Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)

Erg ok.Origineel geplaatst door trigg
....na al mijn gezwets en gebabbel in deze thread, mag mijn inzending natuurlijk niet ontbreken:
http://www.kubic.nl/Trigg_ThreeStepsAhead.mp3
Ben benieuwd of het jullie goedkeuring kan verkrijgen!![]()
Een verrassende mix van klanken.

De volgende keer, als in: bij de 7/8e Dance Competitie?Origineel geplaatst door Hanz
Ja, en uw inzendingen zijn nog welkom tot vanavond 23:59.59u.
Oh eh... morgen? Hahaha, tja, wie ben ik om 'nee' te zeggen.
Vind het wel jammer dat ik zelf geen tijd heb gevonden om wat in te frutsen.
Maarja, volgende keer beter.

Origineel geplaatst door Meinte37
De volgende keer, als in: bij de 7/8e Dance Competitie?![]()
Goed punt. Die is er helaas niet: geen tijd gehad om er zelfs maar aan te beginnen, vw. andere muziekschrijfwerkzaamheden, die toch echt meer prioriteit (bijv. een spoedorkestarrangementje deze week).Origineel geplaatst door trigg
Meinte, waar is jouw inzending eigenlijk?
of heb ik die gemist in deze 12 pagina's?
Bovendien is 3/4e me nog te standaard: waar blijft de 7/8e, 13/16e, 37/32e Dance Competitie!![]()
Da's pas echt onontgonnen terrein, want er bestonden al wel 3/4e dance(-achtige) nummers voor deze competitie.

Het is dan ook geen excuus -althans, niet een goeie- maar een 7/8e dance track (competitie) lijkt me nog interessanter omdat er daar echt 0 van zijn (waarschijnlijk), terwijl er al wel een paar voorbeelden binnen het genre waren.Origineel geplaatst door trigg
Ja, ehhhh.... dit is een beetje een loze redenering vriend!
Dat je geen inzending hebt wegens tijdgebrek kan ik inkomen, maar ga nou niet beginnen dat je
niks gemaakt hebt omdat er al 3/4-achtige nummers bestaan :confused:
Ga jij maar lekker een 37/32e maken dan![]()
Het is dan ook geen excuus -althans, niet een goeie- maar een 7/8e dance track (competitie) lijkt me nog interessanter omdat er daar echt 0 van zijn (waarschijnlijk), terwijl er al wel een paar voorbeelden binnen het genre waren.
Ik was een nummer van Kid Baltan aan het coveren en dat werd ook een 7/8ste.. Dat vind ik dus wel leuk!Origineel geplaatst door trigg
Ja, ik ben ook wel voor een 7/8 contest........

Origineel geplaatst door Hanz
Hm, ik laat 'm nog heel een open voor wat valreep gevalletjes.
Als ik komende dagen wat tijd heb, dan maak ik even een losse stem thread.
Is er misschien iemand met wat vrije tijd die hier een overzichtje kan posten van alle ingezonden tracks?