Driekwartsmaat Dance Contest!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Overzicht inzendingen

Origineel geplaatst door trigg
Nou, ik heb de inzendingen even bij elkaar gezocht...

Van Naton Rozenburg zag ik 2 inzendingen. Welke is de definitieve?

Bovenaan staat
]Origineel geplaatst door HANZ
Alle soorten muziek-producerende gear zijn toegestaan.
Eerder geplaatste tracks mogen, maar da's natuurlijk wel minder uitdagend.
Meerdere inzendingen zijn toegestaan, maar het gaat natuurlijk om de kwaliteit - niet de kwantiteit.
Een einddatum lijkt me een goed idee, voorlopig dacht ik: tot 14 juni kan er worden ingezonden.
Daarna zal er een stemthread worden opgetuigd, zodat de democratie andermaal kan zegevieren

Re: Re: Overzicht inzendingen

Re: Re: Overzicht inzendingen

Origineel geplaatst door dr.DRé
Bovenaan staat.............

Hmmja, das waar... maar hij heeft bij geen van z'n tracks gezet of het uberhaupt een inzending is, vandaar mijn vraag.

Origineel geplaatst door trigg
Nou, ik heb de inzendingen even bij elkaar gezocht...

:okdan:

Er waren een paar twijfelgevallen bij, waardoor de lijst misschien nog niet helemaal klopt. Zo vond ik bv. snippets en opzetjes van Isniezot, Exzit, Turtel, Zero Hour, DJ Fuse en nog een paar anderen. Deze tracks staan nu NIET in de lijst, omdat ze (volgens mij) nog niet af zijn. Komen hier de definitieve versies nog van?

Ik zou er niet van uit gaan dat snippets nog iets opleveren, behalve als dat al gebeurd is. Bij die van mij is het er in ieder geval helaas niet meer van gekomen 'm het proefstadium te laten ontgroeien... (de snippet dus, niet de track met Danny/Guy-Lian)

Mijn 'snippets' mogen geschrapt worden, ze zijn niet gemaakt met het 100 % doel om een 3/4 maat te maken.

:)

Mijn snippet mag ook weg, ik heb moet me helaas bezig houden met het halen van het schooljaar in plaats van muziek proberen te maken ;{

Origineel geplaatst door jostiii
DAMN pjotr

Voten is niet meer nodig, ik weet wie er wint ;)

ERG kicken gedaan dit

Inderdaad hele gave track!! Jammer dat ie te laat is ingestuurd alleen.. :D

ook leuk he, heb je wat gear, haal je alles uit fruity loops :)

geluidskaart emu 1820m, verder is t dan nog door mijn behringer mx2442 gegaan en compressed met LEM CLX2

Bericht door een moderator:
Op verzoek verlengen we de looptijd van deze contest tot en met volgende week vrijdag.
Dus: 24 juni om 23:59 gaat-ie onvoorwaardelijk op slot! :slotje:

Zowel de inzending van PjotrG als van Naton zijn weer lekkerrrrrrrrrrrrr....

We kunnen nog wel een CD gaan maken met alle inzendingen erop en dat voor veel geld verpatsen... :engel:

Re: Hier is ie dan....

Re: Hier is ie dan....

Origineel geplaatst door chosenminder
Mijn 3/4 dance track.

Enlight

Veel luister plezier!

En nu nog tot drie (3) leren tellen... .:D

gr. Tom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back