as vrijdag in Den Bosch nog wat leuks te doen?

olafmol

[EXPANSIONS]
as vrijdag ga ik ff met mijn meissie een dagje Den Bosch doen....... weet iemand of er 's avonds nog wat leuks te doen is in de stad?

tnx! Olaf

behalve het historisch aspect van de stad is Den Bosch RUK...geen RUK te doen dus...bootje varen over de binnen Dieze (zo heet het volgens mij) is volgens mij het enige leuke wat je kan doen

Als je uit wil gaan kan je het beste naar de Parade, onder de St. Jan gaan. Daar heb je wat tenten bijelkaar zitten. Daarnaast zijn er her en der verdeeld nog wat dingen te vinden als Feestcafé Lalalaa, de Carrousel etc. Maar als je onbekend in DB bent is de Parade een goede start.

Veel plezier in DB.

Re: as vrijdag in Den Bosch nog wat leuks te doen?

Origineel geplaatst door olafmol
as vrijdag ga ik ff met mijn meissie een dagje Den Bosch doen....... weet iemand of er 's avonds nog wat leuks te doen is in de stad?

tnx! Olaf

Voor je meisje dan, tenminste als ze van terrasjes houdt, kun je naar de korenburgstraat gaan. Daar heb je een aantal cafe's op een rij welke wel aardig zijn om rustig te zitten zuipen. Wil je echt dansen dan heb je pech want er is op dat gebied helemaal GEEN ENE FLIKKER te beleven. Rock enzo tent, das plein 79, zit onder het vvv op de pensmarkt.
Parade zuigt behalve cordes is wel ok. Zwart klein kroegje met hoge pui.

Laat maar iets weten wat je er van vond :)

haha!

in Den Bosch wat te doen... als je van Franske Bouwer houd ja! Dan kun je naar de Carroussel ;)

Soms is er even iets leuks, maar dan moet je dat net weten. Zoals Tekno, acid en electro feestjes in de Wurth... voor progressive fans zijn er wel eens feestjes op de parade (die duren dan alleen maar tot 3.00).

Er wordt wel verbouwd nu aan 'the factory' daar zullen feestjes gegeven gaan worden in (ook weer) een progressive jasje, ik noem dit ook wel graag 'Nederhouse' van die zoute platte halve trance house, met af en toe een uitschietertje als 'spektrum' tussendoor draaien.

Nee de Detroit Techno en echte electronische muziek fans zullen nog lang moeten wachten in Den Bosch. (Gelukkig is Utrech nie ver wech)

Voordeeltjes?

De (2) uiterst kleine platenzaakjes (vind ze maar eens) bevatten vaak juweeltjes van Techno en Detroit plaatjes nergens anders meer te verkrijgen, omdat iedereen hier alleen maar Nederhouse koopt... :)

Des al wel te plus blijft DB mijn stad!

Falafelbiels spreekt in deze ook boekdelen :dubbel:

het gras is altijd groener aan de overkant he jongens? ;)

ik (en veel utregters met mij heb ik gemerkt) vinden Den Bosch nou juist een hele leuke stad! idd niet echt qua uitgaan, maar wel qua beetje shoppen, rondhangen, lekker eten etc.........

maargoed, een hotelletje hoef ik dus niet te regelen, gaan we lekker met de laatste trein terug naar utrecht ;)

tnx gasten!

Je hebt toch ook nog die uitgaanstent Willem 2 in Den Bosch?

Niet dat ik er ooit geweest ben, maar misschien is 't wat.....

Origineel geplaatst door G-Space

De (2) uiterst kleine platenzaakjes (vind ze maar eens) bevatten vaak juweeltjes van Techno en Detroit plaatjes nergens anders meer te verkrijgen, omdat iedereen hier alleen maar Nederhouse koopt... :)

Erm... waar dan? Aum en die ene bij de watertoren ofzo? Of zijn er nog andere? (hoop doet leven, ook ijdele hoop).

Origineel geplaatst door Chinetti
Erm... waar dan? Aum en die ene bij de watertoren ofzo? Of zijn er nog andere? (hoop doet leven, ook ijdele hoop).

Klinkt stom maar bij trendrecords... naast downtown.
Iedereen koopt daar trance en hardcore, en alle goeie techno blijft staan. (dalijk niet meer)

Wat heb ik daar al vandaan zoal?

joey baltram, josh wink (dubbelaar met oa 516 acid, heeft er 2 weken gestaan), marco carola domino, kiko, youngsters, mark broom, percy X, spektrum, sven vath, alter ego, joris voorn...

goed zoeken en een bietje mazzel hebben, je kunt er ook bestellen, werkt goed.
Ze kunnen opzich aan bijne alles komen, maar het is net geen Rare Records ofzo...

probeer het eens uit ;)

Back