Sly Dog & Juan Pablo

jezus man ! wat doe je me nou aan ? dit doet me echt denken aan van die foute eighties 2 mans bandjes uit duitsland ;)

yeah! uitbrengen die handel :dj: :biertje: Vooral de delen waarin met kopstem wordt gezongen hebben mij overtuigd.:okdan:

Ik weet niet wat jullie gebruiken voordat je muziek maakt, maar het moet vast sterk spul zijn :D
Maar het kan nog meer italo ;) Gewoon een week lang slapen onder een zonnebank en een roland ax1 kopen en laat die boekingen maar binnenstromen!

Origineel geplaatst door RedTitan
Gewoon een week lang slapen onder een zonnebank en een roland ax1 kopen en laat die boekingen maar binnenstromen!

Zonnebankkuur is bijna afgerond en die AX-1 zal zeker goed kleuren bij mn groene blouse.:P
Kan ik anders die maagdelijk witte AX-7 van jou niet overnemen?8)

Ik heb de verschrikkelijkste verschrikkingen moeten doorstaan om die te kunnen bemachtigen (lees: afreizen naar Moddergat-paesens). Als je het lief vraagt, mag je hem wel eens vasthouden (bijv 19 juni http://www.theclashofthecoverbands.com in Leeuwarden) :engel: :biertje:

Dan ben ik op vakantie.:mexico:
Maar je kan m altijd meenemen naar het Freeze festival in de Harmonie te Leeuwarden als we daar optreden op 24 september...;)

Hey f*ck, Red, je zit bij slager Harry in de band! Leuke vent is dat.:)
Nou moet ik zeker es ff een optreden van jullie bijwonen.

(lees: afreizen naar Moddergat-paesens).

Dan ben je echt in de jungle terecht gekomen. Modergat da's letterlijk het einde van de wereld :D

Ik weet niet wat jullie gebruiken voordat je muziek maakt, maar het moet vast sterk spul zijn :D
Maar het kan nog meer italo ;) Gewoon een week lang slapen onder een zonnebank en een roland ax1 kopen en laat die boekingen maar binnenstromen!

en vergeet niet een grote rol pepermunt in je broekzak te stoppen :dubbel:

Origineel geplaatst door elektrovolt
en een moroder - snor.

Hahaha.:D
D'r komt binnenkort een videoclip aan, even kijken wanneer we daar mee gaan beginnen (waarschijnlijk volgende week ofzo).
Laat de goede tips maar binnenkomen...:okdan:

ik hoop trouwens wel dat je een italo - converter hebt, want die is echt noodzakelijk !

tips:

-omhang - synth / keyboard (goedkope yamaha shs serie!)
-fel gekleurde sportkleding (spandex)
-george michael / geert wilders kapsels
-stoer kijken

:D

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik hoop trouwens wel dat je een italo - converter hebt, want die is echt noodzakelijk !

Wat bedoelt u met de convertor heer Elektro? Betreffende het muzikale of ons toekomstige 'imago'?
8)

Ik zat al te twijfelen tussen die thread of een nieuwe maar had daar Bloederige Maagdenoffers al neergezet (tmoet wel een contest blijven hè?).:duivels:

Vooral die tekst en dat zooo foute engels ''Siekwensurs in die errrr Sintusijzers evriewere''

Back