Instellingen Korg Karma!!

Dave Stephano

Ingeburgerd
Nog niet veel ervaring met de karma. Maar weet iemand hier hoe ik de midi instellingen instel in de karma, en cubase???
Schijnt dat je het kan doen in de global, of combi??

Korg

Korg

heb zelf een Korg Le 61 en ik denk dat je het in de Global kunt regelen. Check die shit! Alles wijst zich vanzelluf. Valt tegen he zon Korg! Heb er zelf ook één. Goeie sounds dat wel, maar hoe bouw ik een nummer? I still dont know.

Groetjes Juan Pablo

Vroeger stond dat altijd in manuals. Weet alleen niet hoe het met moderne synths en soft sequencers is.

't staat vaak ook ergens voorin :bekdicht:

Je kan toch wel een beetje engels? of niet? Het staat allemaal hartstikke duidelijk in de basic guide manual. Beetje lui ofzo?.....
Nou, voor deze keer zal ik je een tipje van de sluier oplichten...: Pag. 83 t/m 89 zou je al heel wat moeten vertellen...

Druk de volgende knoppen achter elkaar in.

global - menu - f2 - f8

dan kun je je midi instellen.

Maar ik ben het met de voorgangers eens, als je de karma echt wil gebruiken MOET je de karma-handleiding lezen, hij is te ingewikkeld om via wat random knopjes te gaan bedienen. Als je geen handleidingen wil of kan lezen, dan zou ik de karma weer verkopen want het gaat je dan nooit lukken om met de karma een productie te maken.

Back