X-Rated
pr0n
Jahwel
Daar ben ik weer! Ik heb een nieuw probleem in de vorm van latency. Ik heb al menig topic doorgelezen over dit probleem, maar de meest aangegeven oplossing is de aanschaf van nieuwe apparatuur
Wat ik uiteraard niet kan omdat ik en mijn bandje heel erg budget gebonden zijn.
Ik kan daarentegen wel deze voorkomende latency wegknippen (wat vooralsnog heel goed gaat
), maar nooit zodanig dat alles mooi synchroon loopt
Ik heb nu dan eindelijk een goede paar dagen voor het opnemen samen met mijn band uitgetrokken en 3 van de 5 sporen appart opgenomen. Dit vanwege onze apparatuur: 2 Shure SM58 mics en eentje van een tientje van de lokale muziek shop
Een soundcraft spirit notepad moet het signaal van alle mics samenvoegen en stopt dit in de pc.
Ik hoor jullie al denken: "... Appart? Krijg je dan niet ontzettend veel gelazer met latency?". Ja dat krijg ik zeker
Ik wil daarom ook nu alleen maar weten HOE ik erachter kom wat mijn latency is en of deze iedere keer hetzelfde is. Dat knipt en plakt een heel stukje makkelijker 
Ook zit ik met het punt dat ik mijn microfoon ingang gebruik van mijn SB (Audigy geloof ik) Live 5.1 gebruik voor input. Kan ik niet beter mijn Line-in gebruiken? Zo ja, hoe enable ik die poort. Want als ik een signaal door die poort stuur, komt er geen geluid mijn pc in.
Alweer bedankt voor jullie hulp mensen
En blijf spelen op die instrumenten 
Ik gebruik overigens nog steeds CuBase SX
Daar ben ik weer! Ik heb een nieuw probleem in de vorm van latency. Ik heb al menig topic doorgelezen over dit probleem, maar de meest aangegeven oplossing is de aanschaf van nieuwe apparatuur
Wat ik uiteraard niet kan omdat ik en mijn bandje heel erg budget gebonden zijn.Ik kan daarentegen wel deze voorkomende latency wegknippen (wat vooralsnog heel goed gaat
), maar nooit zodanig dat alles mooi synchroon loopt
Ik heb nu dan eindelijk een goede paar dagen voor het opnemen samen met mijn band uitgetrokken en 3 van de 5 sporen appart opgenomen. Dit vanwege onze apparatuur: 2 Shure SM58 mics en eentje van een tientje van de lokale muziek shop
Een soundcraft spirit notepad moet het signaal van alle mics samenvoegen en stopt dit in de pc.Ik hoor jullie al denken: "... Appart? Krijg je dan niet ontzettend veel gelazer met latency?". Ja dat krijg ik zeker
Ik wil daarom ook nu alleen maar weten HOE ik erachter kom wat mijn latency is en of deze iedere keer hetzelfde is. Dat knipt en plakt een heel stukje makkelijker 
Ook zit ik met het punt dat ik mijn microfoon ingang gebruik van mijn SB (Audigy geloof ik) Live 5.1 gebruik voor input. Kan ik niet beter mijn Line-in gebruiken? Zo ja, hoe enable ik die poort. Want als ik een signaal door die poort stuur, komt er geen geluid mijn pc in.
Alweer bedankt voor jullie hulp mensen
En blijf spelen op die instrumenten 
Ik gebruik overigens nog steeds CuBase SX