Beheringer C-2 Condensator microfoons

X-Rated

pr0n
Dag mensen :) Zoals een paar van jullie weten heb ik een band en ik wil ons microfonen assortiment uitbreiden. Momenteel bezitten wij een krot van een tientje en lenen wij twee Shure SM58. Ik wil graag overgaan tot de aankoop van een condensator mic om de instrumenten op te nemen (met name dr drums). Kunnen jullie mij vertellen of het slim is om een condensator te kopen? Of hebben jullie misschien een ander model in gedachten?

Dit is de mic die ik graag in mijn bezit zou zien:
http://www.behringer.com/C-2/index.cfm?lang=ENG

Ze worden volgens het stukje tekst per twee verkocht voor €58 euro een setje hier in Nederland. Veel beter kan het niet voor een budget bandje dus :)

Voor dat geld kun je je er geen buil aan vallen. Goedkoper dan deze zul je ze ook niet vinden.

Prima spul voor overheads lijkt me, of voor een accoustisch gitaartje.

suc6

Bij musicstore köln verkopen ze drum micro setjes van "fame" voor +- 199€. Je krijgt dan 2 overheads, 3 tom mics en een bd mic. Je kan de setjes als het moet zelf samenstellen , fame is het "Chinese" inhouse merk van Musicstore zelf. Bij Thomann.de hebben ze ongeveer hetzelfde maar dan van hun eigen merk t.bone. Zeker geen slechte dingen voor dat bedrag! Ook verkopen ze meestal clones van Shure sm 57's , voor gitaar opnames (metal) gaat daar toch niks boven :D

We zullen zeker eens gaan kijken naar dat model mic voor de gitaar versterkers. Maar dit draadje kan gesloten worden. We stappen af van de behringers vanwege het feit dat ze pas echt in Q3 van 2005 leverbaar zijn. We willen graag eerder aan de gang met opnemen met een condensator. Bedankt voor jullie hulpvolle reacties!

Back