Twin-x
Gedeactiveerd account
Ok ik ben echt heeeeeeeeeeel bezopen na een halve liter vodka!!! en ik denk dat ik niet moet gaan posten want dat gaat nei goe 
ok erm waaar ben ik ? oh ja ik heb nieuwe spulleges en die vas ik ff aan t teste.
kijk dit heb ik gemaakt (t is een schets weet nog naar vor 3% hie nieuwe gear werj)
maar iik ga deze uitwerke. Fuck man vet veel inspi na een half litertje smirnofffffffffffffffffsssssssssssssssssss
lekkeeeeeeeeeeer hoor.
ok hier is ie dan hopelijk geen spel foutjzesz.
www.twin-x.com/mp3/oh_yeah.mp3
gemaakt met rs7000, nord modular, tr-909, tb-303, rat distro, 01v en meer shit heb ik nie. oh ja geen samples gebruikt. de oh yaeh is een nord mod standard sioundje. hihihihihi
nou zeg maar dat je t crap vin en dan ga ik m vijn uitwerke
thz
groete Ikke.

ok erm waaar ben ik ? oh ja ik heb nieuwe spulleges en die vas ik ff aan t teste.
kijk dit heb ik gemaakt (t is een schets weet nog naar vor 3% hie nieuwe gear werj)
maar iik ga deze uitwerke. Fuck man vet veel inspi na een half litertje smirnofffffffffffffffffsssssssssssssssssss
lekkeeeeeeeeeeer hoor.ok hier is ie dan hopelijk geen spel foutjzesz.
www.twin-x.com/mp3/oh_yeah.mp3
gemaakt met rs7000, nord modular, tr-909, tb-303, rat distro, 01v en meer shit heb ik nie. oh ja geen samples gebruikt. de oh yaeh is een nord mod standard sioundje. hihihihihi
nou zeg maar dat je t crap vin en dan ga ik m vijn uitwerke

thz
groete Ikke.