[track] nieuw spul

Twin-x

Gedeactiveerd account
Ok ik ben echt heeeeeeeeeeel bezopen na een halve liter vodka!!! en ik denk dat ik niet moet gaan posten want dat gaat nei goe :)

ok erm waaar ben ik ? oh ja ik heb nieuwe spulleges en die vas ik ff aan t teste.

kijk dit heb ik gemaakt (t is een schets weet nog naar vor 3% hie nieuwe gear werj)

maar iik ga deze uitwerke. Fuck man vet veel inspi na een half litertje smirnofffffffffffffffffsssssssssssssssssss :) lekkeeeeeeeeeeer hoor.

ok hier is ie dan hopelijk geen spel foutjzesz.

www.twin-x.com/mp3/oh_yeah.mp3

gemaakt met rs7000, nord modular, tr-909, tb-303, rat distro, 01v en meer shit heb ik nie. oh ja geen samples gebruikt. de oh yaeh is een nord mod standard sioundje. hihihihihi

nou zeg maar dat je t crap vin en dan ga ik m vijn uitwerke :)

thz

groete Ikke.

Zo, net beluisterd van naaldje tot gaatje.

Het begin en de eerste break vind ik echt wel goed. De rest vind ik net wat eentonig, maar ja, het was nog niet af.

Dus maak die fles Smirnof helemaal soldaat en deze track zet de tent op stelten.

toch een minpuntje: mijn laptopspeakers vinden dit geen geweldige track. Of ligt het misschien toch aan m'n speakertjes ;)

Mijn conclusie: het begin en de eerste break mag zeker blijven, bij de rest zou ik nog wat variatie inbrengen. Misschien bestaan er ook nog andere standaardgeluidjes voor de NM ;)

thx hover. ik zal als ik ni=uchter bem er werk van maken. naar nu vin ik t op mijn 110 watt tannoy j=eel vet klinke. en ik den k dat ik morgen spijyt heb van deze actie

Vet!

Maar eh, beetje kort? ;)

mijn sennheiser koptelefoon vindt het helemaal wel prettig ,,, :) hij kraakt zelfs nie! ** zoals ie bij mijn eigen herrie meestal wel doet **

ik vind het nummer wel lachen, lekker toch een beetje minimaal maar wel lekker. heb m ook helemaal geluisterd en is denk ik wel gaaf om verder uit te werken....!
en tja ... het zal aan het weer liggen ofzow ! ! :biertje: :biertje: :biertje:

hehe vet man
ik zou alleen wat meer doen met het 303 melodietje, gewoon nog een melodietje erdoor heen of deze nog drukker maken zodat ie lekker gestoord wordt :D

Lekker gestoord werd ik er al van hoor. Druk zat. Alleen het begin vond ik wat minder. De rest knalt er wel lekker op los op m'n monitoren. Ik zou er geen extra 303 lijntje bijdoen maar dit lijntje ietsjes harder door de mix laten lopen :)

ik hoor er wel een preset phrase in van de rs7000, ma da's nie erg ;-)

hahahahah !!

ik dacht dat jij altijd zo netjes was jef !
niet dus.... ik wel hoor trouwens... maar dat wist je al 8o)
coole track trouwens, 303 lijntje mag wel wat harder, verder lekker rauw, beetje deutsch..

Back