IB304F voor S3000XL?

chromisX

heuleu!?
Ik heb een S3000XL waarin een EB16 kaart zit, maar er kan ook een 2e filterkaart in blijkbaar.

Afgezien van het feit dat ik die vraag mischien beter kon stellen in "gezocht".... hoeveel is zo'n kaart nog waard, en zijn ze uberhaupt nog wel te krijgen?

Het lijkt me wel leuk zo'n upgrade, maar niet voor het bedrag waarvoor ik een 2e sampler kan kopen.

Vandaar de vraag hier!

Ik heb een tijdje een IB304F gehad toen ik nog een S2000 had. Op zich wel een aardige uitbreiding, zeker omdat het S2000 filter niet al te uitgebreid is, en dit tweede filter is ook HPF en BP. Maar in de praktijk gebruikte ik 'm uiteindelijk toch weinig.

Ik kocht hem voor 85 euro en heb 'm verkocht voor 125 :duivels:
Eigenlijk best duur voor een miniscuul printje met 1 chip erop, maar ja...

Ik ben het helemaal met je eens,

Ik kwam net dit tegen: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/samplers/5881.htm

150 euro voor zoiets is me al helemaal teveel!

Ik zie niet in waarom een filterkaartje zoveel waard zou moeten zijn. Als het nou om de EB16 ging dan kon ik me er nog iets bij voorstellen maar zoiets? Die dingen zullen we schaars zijn, maar dan nog.

Mja, voor die prijzen doe ik het in ieder geval niet. Dat is me wat te overdreven voor een zomaar-hebbedingetje eigenlijk.

Ofwel: het zal wel niks worden, tenzij ik eens geluk heb, of op een gekke dag een S2000 heb staan met zo'n ding default erin.

Ik heb 50 euro geboden op die advertentie, onder het motto 'niet geschoten is altijd mis' ;)

Raak ?

Raak ?

Heb je dan meteen raak geschoten? De advertentie is namelijk net verwijderd !

Nu je het zegt. De advertentie is verdwenen, maar ik heb geen reactie gehad.

Flauw hoor!

Nouja, pech gehad. Alhoewel... beter gesteld: ik heb geen geluk gehad. ;)

Back