EM>>>wat ouder materiaal<<<

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Hoi,

Op mijn eigen site heb ik een paar niet eerder uitgebrachte stukken muziek geplaatst. Het is EM gemaakt in de jaren 1999 en 2000 met de toen nog in mijn bezit zijnde Korg DW8000/JX8p/D50/DX7/EPS16+/M1/JV880.

Ik laat ze een paar dagen op de server staan en dan haal ik ze er weer af. Wees zo vrij om ze te downloaden indien je ze leuk vindt. De geluidskwaliteit is niet super omdat destijds alles werd opgenomen met een oude Fostex R8 tapedeck. Alle sequences were gedraaid met de Ensoniq EPS16+.

groeten

rene

Hoe kun je ze eigenlijk downloaden? Dat onhandige Flash-gedoe maakt het niet makkelijker. Of ik download de buttons ipv de muziek, of het begint bij mij direct in de browser te spelen wat ik ook niet wil.

Nee, want als ik met de rechtermuisknop op een Flash-button klik, krijg ik dus de Flash-opties te zien (zoom in, zoom out, print, about Flash...) en kan ik het niet rechtstreeks downloaden. Waarom niet gewoon klikbaar (jpg/gif)knopje, zelfde resultaat en geen Flash nodig.

he jij bent die kerel die m'n korg 01r/w heeft meegenomen...nog wat aan gehad?
trouwens..ik had dat hierboven genoemde probleem niet..

hoi, dan zal jij wel die kerel zijn die hem verkocht heeft :)

Ik was hem vrij gauw zat. Ik vond alleen de patch Supervoice mooi. Voor de rest leek het een opgelepelde M1.

Groeten,

rene

@ Saskia: de link werkt nu wel als je wil downloaden met de rechtermuisknop

Back