jv880

WarmeBakker

Ouwe rot
jaja maatje van me die niet zo thuis is met gear ging ff een jv880 ophalen omdat hij dichtbij woonde, kreeg hij een enorme grote zware oude 16 kanaals Ross mengtafel mee hahahaha, gelukkig mocht hij later weer omgeruild worden tegen de jv-880. nou vaag hoor, maar ik ben nu blij met die jv880 !

Hoe verhoudt die JV880 zich eigenlijk tot een grote JV1080 vraag ik me af?

Is het dezelfde architectuur, maar dan met enkel meer geluiden of zit er een fundamenteel verschil in?

Je kan zowieso toch al dezelfde expansion kaarten erin steken dus ik vermoed van wel. ;)

Hahaha, doet me denken aan een kennis van me die de aanstaande van een andere kennis van me ging ophalen van de trein. Hij kwam met een dikke (dronken) neger thuis. Gelukkig kon ie hem later weer omruilen8o)

geen idee chromis ik heb geen 1080 voor vergelijking

maar de structuur is performances, patches, 4 tones.

ja gelukkig kwamen we er puur toevallig telefonisch (omdat hij de naam en type noemde dat hij het mee ging nemen voor me) achter dat hij het verkeerde mee had gekregen (ik ging er gewoon vanuit dat als iemand weet dat hij langskomt voor een jv880 dat ie die dan ook meekrijgt) voordat hij bij me op bezoek ging in amsterdam , en pas 3 weken nadat hij het had opgehaald de 1e keer trouwens. maar de jv880 stond er nog en hij mocht die grote ross mengpaneel omwisselen.

Back