Alert! noobie entering....

Rubmanation

Cheers mate!
Allo daar,

Ben Ruben(alweer een nwbe genaamd Ruben wordt lastig...); 20 jaar . Experimenterend met Modplug Tracker en raggend op een 5 snarige Spaanse gitaar . Dit los van elkaar...

Ben van plan om binnenkort wat apparatuur aan te schaffen, en dan te beginnen met een drumcomputer.
Ik dacht aan een Alesis HR-16B of iets in die trant, met het idee simpel te beginnen; aangezien ik geen enkele ervaring hep met die machientjes.

Nadeel van een noobie zijn is dat je infeite te weinig verstand van apparatuur hep om een goede aankoop te doen.
Vooral een goede 2e hands aankoop (daar doel ik toch op). Dus een Marktplaats aankoop... wordt um niet; ben toch te bang flink genaaid te worden.

Dus als iemand een tip heeft om aan een goede, redelijk simpele 2ehands drumcompie te komen. Deel het mij mee...
Heb weleens gehoord van shops die zowel nieuwe als 2e hands sjit verkopen, maar aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor die 2ehands sjit?
hoop dat jullie mij van dienst kunnen zijn....

Groeten! :doei:

Ruben

Welkom Ruben!:W

De marktplaats hier op het forum is best betrouwbaar hoor. Heb er al de nodige leuke dingen mee op de kop getikt.:)
Met Marktplaats.nl heb ik geen ervaring (buiten schoolboeken om dan:geslaagd: ) maar die site trekt mij eigenlijk ook niet zo aan om daar mijn gear te kopen.

:mexico: Buenos Dias, Gringo!

Welkom!!

Welkom!!

:okdan: :okdan: :okdan:
Je kunt ook leuk met drums werken op de pc toch?
Er is hele leuke software tegenwoordig....
Verder is het voordeel van 2e hands kopen dat je gear kunt proberen,als het niets voor je is kun je het vaak voor hetzelfde geld of iets minder weer verkopen..
Als je iets nieuw koopt,krijg je veel minder voor een apparaat terug mocht het niets voor je zijn.Je hebt dan wel weer garantie natuurlijk..Er is heel veel info op het net b.v harmony central of sonic state met veel gebruikerservaringen..wel alles goed testen wat je 2e hands koopt!!

Back