geenlidmeer081224b
Gebruik standaard
Origineel geplaatst door falafelbiels
MC-303 zou ik niet zo snel doen. De bediening is behoorlijk cryptisch en dat wil je niet op je sequencer (hart van je midi-setup). Als ik jou was zou ik toch voor de MMT-8 gaan, want die is gewoon duidelijker in het gebruik en ik denk niet dat de geluiden van de MC-303 een fantastische aanvulling op jouw huidige setup zijn. Desnoods kun je nog een moduletje aanschaffen voor de piano en trompet, maar de synthgeluiden in de mc-303 zijn zeker weten niet beter, leuker of mooier dan die van je KS5 of je micromodular. Een MC-303 koop je als je wilt beginnen met muziek maken, niet als je een prettige sequencer nodig hebt.
Ik sta altijd paraat om de MC-303 te verdedigen, maar van de MMT-8 ben ik nog een groter fan... en terecht!
Ik was niet van plan om een MC-303 te kopen, maar een van zijn grotere broers, n.l. de MC-505 of de MC-307.
Ik zal eens nagaan over de MMT-8, want eigenlijk is een groovebox wel zonde als ik alleen de drums gebruik.
[EDIT]Wow, heb eens gekeken op een website hoe je de MMT-8 kunt bedienen. Je moet wel een totale sukkel zijn als je dit ding niet kan bedienen. Waarom maken ze dit soort dingen niet meer...