Realistic Stereo Reverb System

Realistic Stereo Reverb System

• Cijfer 1

Stemmen: 1 6,3%
  • Cijfer 2

Stemmen: 0 0,0%
  • Cijfer 3

• Cijfer 4

• Cijfer 5

• Cijfer 6

• Cijfer 7

Stemmen: 2 12,5%
  • Cijfer 8

• Cijfer 9

• Cijfer 10

Stemmen: 3 18,8%
  • Ik heb er nog nooit een gehoord...

Stemmen: 8 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    16

Neon Vomit

Gedeactiveerd account
Zijn er hier mensen die dit bakje gehad hebben en er iets over kunnen vertellen?
Een zoektocht op internet levert helemaal niets op...
Nou ja, bijna niets een hele slechte foto dan..
Het ziet er meer uit als een ouwe versterker voor in de huiskamer dan gear dus ik ben benieuwd.

Midi ? Cv ? Inputs? Outputs? veel ruis?

Wat doet het, is het alleen een spring reverb of zit er ook een delay/echo op?
Ow.. past het ook in een 19" rack en wat zou ie waard zijn?

Attachments

• realistic reverb.jpg
    realistic reverb.jpg
    10,9 KB · Bekeken: 134
Laatst gewijzigd:
Echt een superbasic amateuristisch analoog delaytje met extreem korte delay wat een reverb moet voorstellen...iets voor Ren-je-rot thuis Drive In shows van pokdalige 14e jarige pubers anno 1985 of karaoke shows. Niet 19" niet meer waard dan 20 euro. Het is wel een leuk ding hoor en het klinkt wel aardig en het kan cleane apparatuur ietsje opwarmen...

Als je zoiets vind voor rond de 20 euro is het zeker leuk om het aan te schaffen, maar het is niet te vergelijken met analoge delay/Reverbs zoals die van Dynacord, Roland SpaceEcho, D&R etc.etc.etc.

Het ding heeft RCA in en outs op de achterkant

Neon vomit...kap nou eens met dat MIDI gedoe :stupid :stupid :stupid

Wat denk je....of dat ding MIDI heeft :D :D :D

Ik sluit me bij Smackos aan.
Ik heb er zelf ook 1 liggen. Op zich best wel een warme sound (analoog) maar ook best wel wat ruis:(

Ik heb wel eens wat met zang gedaan met het ding voor de speciale sound dr van:bekdicht:

wat wel leuk is je van die pitchshift geluiden krijgt als je flink aan de delay knop jengelt

betaal er niet te veel voor iig

oh btw als je er echt 1 wil hebben dan wil hem wel ruilen voor een ander crappy ding:D

I.d.d. cheap, ruisig, etc. Gebazeert op multitap BBD chipjes wat betekend dat je de reverb traploos kunt bijstellen wat vrij interesant en ongebruikelijk is. Te weinig taps voor een overtuigend geluid.

CV moet er op te solderen zijn; de BBD´s hebben gewoon een analoge clock dus die kan je vervangen door een moduleerbare maar die operatie is duurder dan het hele kastje.

Alleen pupulair in de noise scene, er is ook een versie met faders in zwart.

smackos heeft de mijne, het is (dus blijkbaar) dè hitmachine bij uitstek!

door de meerdere in-/uitgangen prima bakje voor feedback, en als ruisgenerator doet hij het ook prima. goeie bestemming voor een euro of twintig

}:|

Een uitgelezen kans om een super goedkoop lofi apparaat op te blazen tot collector's item lijkt me.
Dit is echt een MUST have!! Originele Vintage sound!! Professionele tulpjes op de achterkant, hét apparaat voor zang. Het klinkt nu alsof u in échte studio aan het opnemen bent.
Ik bied hem aan voor.........slechts.........€ 300,-
Is er nog een ongelukkige die er in tuint?

:dubbel: :biertje:

shit, daar is de hype; had hem nog niet moeten verkopen! :kont:

neon, het is echt geen bakje om je druk over te maken, het is leuk freak materiaal. koop er een fles stoli vodka en een stronkje b52 voor, daar wordt je veel gelukkiger van.

Back