smackos
Gepokt en gemazeld
1/4" Quantegy/Ampex tape, heb je nog ongebruikt liggen verkoop het aan mij 
Heb je nog (deels) ongebruikte Quantegy/Ampex tape liggen in goede staat (dus niet uit 1983 ofzoiets
) uhmmm dan wil ik dat graag van je overkopen.
Of ruilen voor het een en ander!
zoals daar is:
Behringer Ultragain pro,
2x microfoon/instrument
voorversterker met buis en compressortje en EQ. XLR en Jack ingangen...perfect om vocals mooier te maken, live instrumenten op te nemen of om voor een vocoder te hangen voor beter verstaanbare vocoder sounds.
75 euro
Behringer Ultra Q parametrische equalizer
50 euro
Boss DR110 analoge drummachine
met zeldzame MIDI interface (daar moet je je niet teveel van voorstellen, kan alleen 1 geluid tegelijkertijd afspelen...is ok als je hem met een andere drummachine of heel minimaal gebruikt ) uitzichzelf speelt die natuurlijk wel meerdere geluiden!
80 euro
Rockteck Flanger
super smudgy flanger pedal
20 euro
Roland MC500MK2
hardware sequencer, voor live of in de studio, supercoole looks!
75 euro

Heb je nog (deels) ongebruikte Quantegy/Ampex tape liggen in goede staat (dus niet uit 1983 ofzoiets
) uhmmm dan wil ik dat graag van je overkopen.Of ruilen voor het een en ander!
zoals daar is:
Behringer Ultragain pro,
2x microfoon/instrument
voorversterker met buis en compressortje en EQ. XLR en Jack ingangen...perfect om vocals mooier te maken, live instrumenten op te nemen of om voor een vocoder te hangen voor beter verstaanbare vocoder sounds.
75 euro
Behringer Ultra Q parametrische equalizer
50 euro
Boss DR110 analoge drummachine
met zeldzame MIDI interface (daar moet je je niet teveel van voorstellen, kan alleen 1 geluid tegelijkertijd afspelen...is ok als je hem met een andere drummachine of heel minimaal gebruikt ) uitzichzelf speelt die natuurlijk wel meerdere geluiden!
80 euro
Rockteck Flanger
super smudgy flanger pedal
20 euro
Roland MC500MK2
hardware sequencer, voor live of in de studio, supercoole looks!
75 euro