Trakkie

Derjano

Ouwe rot
Hoi,

Ben met wat bezig en heb behoefte aan commentaar.
Iemand?

Het is absoluut niet af drums zijn vrij basaal.
En het geheel is nogal kaal.
En de strings komen nogal abrupt in door een fout.
Wat voor categorie zou ik ook graag willen weten. Ik heb daar altijd moeite mee.

Alvast bedankt

http://home.planet.nl/~spee0153/test3.mp3

Klinkt wel aardig.
Wat betekent 'basaal' feitelijk ?

Er mag voor mij nog een leadmelodie op komen en de drums zijn idd nogal... mmja hoe zou ik zeggen... bizar.
Een interessant akkoordenschema waar je nog alle kanten mee uit kan.
Is dit niet gewoon popmuziek? :D

ba·saal (bn.)
1 behorend tot of gelegen aan of bij de basis
2 fundamenteel

en 't genre?? don't know......synthesizer-muziek...meer kan ik er niet van maken...sommige mensen noemen 't wat oneerbiedig "muzikaal behang" (ik niet hoor, zou niet misstaan onder een of ander tv-programma of film)

ik vind de drums wel oke en 't rifje ook. de strings vind ik wat flauw, die smeren 't zo standaard dicht, ik had liever een knetterende synth-lead gehoord.

Origineel geplaatst door Mad Dan
Nog veel te leren. hier staan wat tutorials voor je...

Hee bedankt.
Ik was nog niet echt serieus in het opname process als je soms de opname kwaliteit bedoeld.
Ben nog meer met het nummer zelf bezig. Maar wilde vast wat commentaar.
De opname zelf is bij mij normaal het laatste stadium Dus nadat ik eerst alle partijen ingespeeld heb en de miditracks erop staan. Maar zo ver ben ik met dit nog lang niet. Ik heb nu alleen nog de bass ingespeeld de drums en strings. Waarvan alleen de bass af is.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door cirkelzaag
ba·saal (bn.)
1 behorend tot of gelegen aan of bij de basis
2 fundamenteel

en 't genre?? don't know......synthesizer-muziek...meer kan ik er niet van maken...sommige mensen noemen 't wat oneerbiedig "muzikaal behang" (ik niet hoor, zou niet misstaan onder een of ander tv-programma of film)

ik vind de drums wel oke en 't rifje ook. de strings vind ik wat flauw, die smeren 't zo standaard dicht, ik had liever een knetterende synth-lead gehoord.

Geen trance achtige elementen?
Tja de strings wil ik wel houden maar wat hoger ze komen nu een beetje in conflict met de riff. Zitten opbepaalde gedeelte in hetzelfde frequentie gebied.

Best geinig.... als ik zo zit te luisteren zou het perfect als titel song kunnen functioneren onder een of andere nieuwe NLse actieserie ofzo 8o)

Ga je er nog meer laag aan toevoegen ?? Wat meer punch zou tof zijn eigenlijk

Origineel geplaatst door Exzit
Shit eigenlijk vervelend ik had al iets in mijn hoofd nu heb ik dat van jou er iedere keer doorheen in mijn hoofd. ha ha
OK goed gedaan maar had eigen lijk lead zang in gedachten.

Hmmz... ik heb volgens mij in een grijs verleden weleens over een track van jou heen gezongen, maar ik blijf niet bezig natuurlijk he... :D

Back