ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Ik kan gerust stellen dat ik gisteren een geslaagde avond gehad heb
. Helaas viel de opkomst wat tegen, maar de muziek was geweldig. Het bleek trouwens dat we de JC160 hadden staan ipv de JC120 (ja ik weet 't, ik moet beter leren opletten...). Maakt dat in dit geval nog iets uit qua geluid?
In ieder geval, we vergeleken de Rhodes aangesloten via de JC direct out en via de DI: de toetsenist was meteen verkocht. En ik ook. En ook de drummer kwam ff informeren wat voor mooi speelgoed er aan die Rhodes hing. Damn, wat een strak en vol geluid komt er uit die JC zeg. Hmmm....super! Ik heb nog nooit zo mooi en vol een Rhodes gehoord bij ons in het theater. Bedankt voor alle hulp jongens, en MatthijsBlom: supertip!.
Wat overigens bijna net zo leuk was, was de opname apparatuur die ze meegesleept hadden. Op hun rider stond dat ze een opname wouden maken via de direct out van onze mengtafel. Ik had dus verwacht dat ze een kleine recorder wouden aansluiten op de direct out van mijn master bus. Maar nee, ze kwamen aanzetten met een erg leuke Tascam DM24 digitale mixer om alle sporen apart af te tappen. En voor de opname zelf toverden ze nog een Mackie MDR24/96 24 sporen HD recorder uit de doos. Erg veel plaats hebben we niet in onze regiecabine, maar hier maak ik graag even ruimte voor
. Helaas zijn ze niet vergeten het spul weer mee te nemen...
. Helaas viel de opkomst wat tegen, maar de muziek was geweldig. Het bleek trouwens dat we de JC160 hadden staan ipv de JC120 (ja ik weet 't, ik moet beter leren opletten...). Maakt dat in dit geval nog iets uit qua geluid?In ieder geval, we vergeleken de Rhodes aangesloten via de JC direct out en via de DI: de toetsenist was meteen verkocht. En ik ook. En ook de drummer kwam ff informeren wat voor mooi speelgoed er aan die Rhodes hing. Damn, wat een strak en vol geluid komt er uit die JC zeg. Hmmm....super! Ik heb nog nooit zo mooi en vol een Rhodes gehoord bij ons in het theater. Bedankt voor alle hulp jongens, en MatthijsBlom: supertip!.
Wat overigens bijna net zo leuk was, was de opname apparatuur die ze meegesleept hadden. Op hun rider stond dat ze een opname wouden maken via de direct out van onze mengtafel. Ik had dus verwacht dat ze een kleine recorder wouden aansluiten op de direct out van mijn master bus. Maar nee, ze kwamen aanzetten met een erg leuke Tascam DM24 digitale mixer om alle sporen apart af te tappen. En voor de opname zelf toverden ze nog een Mackie MDR24/96 24 sporen HD recorder uit de doos. Erg veel plaats hebben we niet in onze regiecabine, maar hier maak ik graag even ruimte voor
. Helaas zijn ze niet vergeten het spul weer mee te nemen...