>> Hardcore Track <<

klopt.., maar de "bezetting" is wel 3/4.. dwz 3 samples per beat.. dat noemen ze dan ook 3 kwarts. zo is het mij verteld tenminste... of klopt dit niet?? :confused:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door D8Ma
klopt.., maar de "bezetting" is wel 3/4.. dwz 3 samples per beat.. dat noemen ze dan ook 3 kwarts. zo is het mij verteld tenminste... of klopt dit niet?? :confused:
dat zijn tertsen of triolen ofzoiets in die richting...geen 3/4 maat..jouw maatsoort is 1,2,3,4,1,2,3,4... 3/4 is 1,2,3,1,2,3 maargoed daar gaat die andere thread over., wel een lollig nummer trouwens

Origineel geplaatst door cirkelzaag
dat zijn tertsen of triolen ofzoiets in die richting...geen 3/4 maat..jouw maatsoort is 1,2,3,4,1,2,3,4... 3/4 is 1,2,3,1,2,3 maargoed daar gaat die andere thread over., wel een lollig nummer trouwens

Oh okee... naja dan is het dat 8) maareh bedankt

cheers

Geinige opbouw in het begin., iets meer percussies zou het toffer maken

Melodie is op zich leuk, maar de synth past er niet bij, er moet een synth in die meer gilt en wat meer variaties op de melodie toepassen zou het nummer wat boeiender maken.. het is vrijveel van hetzelfde eigenlijk, ik krijg het idee dat ik naar een paar achter elkaar geplakte loops zit te luisteren.

Geinig, maar weinig pakkend.... Ik zou het niet op een feest willen horen eigenlijk

die forever young sample moet je er acuut uitslopen, trekt je hele track uit verband... die sample is al gedaan en je doet er niet eens iets spectaculairs mee.

Gewoon doorgaan (zeggen ze ook altijd tegen mij haha)

:dj:

offtopic: je kan met een 4/4 bassdrum toch wel een 3/4 melodie hebben? niet dat dat hier zo is hoor maar het kan wel toch?

dan krijg je zo'n soort stuiter effect:D

Origineel geplaatst door LastResort
offtopic: je kan met een 4/4 bassdrum toch wel een 3/4 melodie hebben? niet dat dat hier zo is hoor maar het kan wel toch?

dan krijg je zo'n soort stuiter effect:D

Jah dat bedoelde ik dus ook... In één "beat" passen dan max. 3 samples.
.
Dat stuiter effect zit er wel een beetje in maar ik heb het niet heel duidelijk gebruikt.
Cheerss:biertje:

Laatst gewijzigd:
Back