dj dr lektroluv!!

Waarom Dr. Lektroluv en bijvoorbeeld Drexciya samen in een genre vertoeven is mij nog steeds een compleet raadsel.

Origineel geplaatst door sander
O die carnaval gast...... zielig.

Je kunt niet veel hebben geloof ik van anderen wel?
Voor een gast die net komt kijken,heb je wel snel een mening klaar over anderen.

Sjonge jongen zeg. Die gast zal best wat muziek draaien die wel ok is, maar ik doelde meer op die groene kop.
Dat vindt ik zielig omdat hij dat alleen maar doet om op te vallen en bekend te worden. Dat is hem gelukt.
Ik heb dit in een ander topic ook al gezegd. Als iemand een apenpak aantrekt, moet je eens zien hoe gauw
zo'n persoon op de 3voor12 site staat en in elke club speelt. Dan is het zo van o wat leuk, o wat geweldig.
Maar als iemand dat niet doet, kost het heel veel moeite om bekende te worden met draaiwerk.

Maar ach, ja sorry dat ik wat de menigte slikt niet leuk vindt.

Laatst gewijzigd:
Sander je heb gewoon altijd maar echt altijd wat te zeiken.
Behalve als er een feestje van creme of clone is.
Kap daar gewoon is mee zeiklul dat je er ben.
Men zal dr lectrouv heus wel respecteren om zijn muziekaal gebeuren.
En niet omdat die zo een mooie kleur groen heeft.
Zo iets heet een gimmickl!
Net zo als de lach van Richard D James.

Sjonge jongen zeg. Die gast zal best wat muziek draaien die wel ok is, maar ik doelde meer op die groene kop.
Dat vindt ik zielig omdat hij dat alleen maar doet om op te vallen en bekend te worden. Dat is hem gelukt.
Ik heb dit in een ander topic ook al gezegd. Als iemand een apenpak aantrekt, moet je eens zien hoe gauw
zo'n person op de 3voor12 site staat en in elke club speelt. Dat is het zo van o wat leuk, o wat geweldig.
Maar als iemand dat niet doet, kost het heel veel moeite om bekende te worden met draaiwerk.

Maar ach, ja sory dat ik wat de menigte slikt niet leuk vindt.

Nou,dan weet je wat je te doen staat.

Origineel geplaatst door mono-poly
Je trek een creme t-shirt aan en stop een dildo in je reet en mensen onthouden je ook is. :o:

nee eikel, ik heb niks met Creme te maken.

Groet van Het arogante misbakseltje. *D

Zo'n masker is wel behoorlijk lastig om mee te draaien hoor + je stikt er zowat in door alle rook/warmte in een zaal. Zo eenvoudig is het dus ook niet. :)

zo'n persoon op de 3voor12 site staat en in elke club speelt. Dan is het zo van o wat leuk, o wat geweldig.

Maar ach, ja sorry dat ik wat de menigte slikt niet leuk vindt.

Ik ga geen meningen verkondigen over gimmicks vs muziek (ook na het laatste topic over deze man heb ik 'm nog nooit gezien /gehoord dus ik kan simpelweg geen mening hebben over de goede man) en het zal me eigenlijk ook allemaal worst wezen: je doet gewoon wat je wil en als je daarmee meer of minder publiek trekt dan is dat allemaal prima, ieder z'n ding, niemand houd je tegen om het anders en beter te doen.
Het enige wat ik wil zeggen is dat er een dj achter dat masker zit die al goed tot zeer goed bekend was vóórdat hij een masker opzette. Dus je zou wel 'ns ongelijk kunnen hebben als je zegt dat de man niks kan en alleen dankzij dat masker iets heeft bereikt. Hij had daarvoor ook al wat bereikt, zonder masker. Zo zou je ook tot de conclusie kunnen komen dat het masker zowaar een respectabele keuze is: de goede man wou niet dat zijn éne status zou bijdragen aan zijn 2e carriere, een beetje zoals een beroemd schrijver die onder een alias een ander genre gaat verkennen. (Okay, azijnzeikers zouden ook kunnen concluderen dat hij niet wilde dat zijn ene status de andere om zeep zou helpen, maar ach: de zon schijnt en dan wil ik nog wel 's het beste in mensen zien.)

Origineel geplaatst door Chinetti Dus je zou wel 'ns ongelijk kunnen hebben als je zegt dat de man niks kan en alleen dankzij dat masker iets heeft bereikt. Hij had daarvoor ook al wat bereikt, zonder masker. Zo zou je ook tot de conclusie kunnen komen dat het masker zowaar een respectabele keuze is: de goede man wou niet dat zijn éne status zou bijdragen aan zijn 2e carriere, een beetje zoals een beroemd schrijver die onder een alias een ander genre gaat verkennen. [/B]
precies

Dr. zoekt ze wel uit die plaatjes..

Heb alle albumpjes (origineel!)

Back