[AKAI] S3000XL Display

Re: M

Re: M

Origineel geplaatst door conso
Toen postte Mikemix zijn 'folie van Fodor' bericht!

:D idd, mike philco dat was een post van mij een aantal jaren geleden.

Haal mijn foils tegenwoordig (S1100, S950) bij Midi Raket.

Origineel geplaatst door bambamstudio
En om het zelf te doen is aan te raden!

Bij Akai kost je dit geintje €200

Hopelijk is deze prijs ook mee veranderd mike philco? :o:

:( de post is weer 's geweest wanneer ik niet thuis ben.........

Maar m'n el-foil kan ik morgen dus afhalen bij 't postkantoor. Er gaat zo'n anderhalve tot 2 weken aan verwerking en verzenddagen overheen voor een bestelling bij Wunschtacho.de. Ben benieuwd hoe compleet het setje is!

Ik zie de naam Voerman voorbij komen. Blijkbaar zaten ze niet op mij te wachten, ik heb geen fatsoenlijk antwoord gekregen op de vraag naar een nieuwe achtergrond display voor de Akai. Of kwam ik niet serieus genoeg over 8o) ?

Anyway, genoeg adresjes (Midirakete en Wunschtacho) om aan nieuwe achtergrondjes te komen.

Origineel geplaatst door bambamstudio
En om het zelf te doen is aan te raden!

Bij Akai kost je dit geintje €200

Ter info; ik heb er 22,- euro inculsief verzending vanuit Duitsland voor betaald.

Origineel geplaatst door Miniman
:( de post is weer 's geweest wanneer ik niet thuis ben.........

Maar m'n el-foil kan ik morgen dus afhalen bij 't postkantoor. Er gaat zo'n anderhalve tot 2 weken aan verwerking en verzenddagen overheen voor een bestelling bij Wunschtacho.de. Ben benieuwd hoe compleet het setje is!

Ik zie de naam Voerman voorbij komen. Blijkbaar zaten ze niet op mij te wachten, ik heb geen fatsoenlijk antwoord gekregen op de vraag naar een nieuwe achtergrond display voor de Akai. Of kwam ik niet serieus genoeg over 8o) ?

Anyway, genoeg adresjes (Midirakete en Wunschtacho) om aan nieuwe achtergrondjes te komen.

Ter info; ik heb er 22,- euro inculsief verzending vanuit Duitsland voor betaald.

Nog gelukt?

:) Jawel, altijd een klein beetje feest als er weer pakketje komt.

Valt me niet tegen. De el-foil is 12x15cm daar kun je wel meerdere Akai displays mee vernieuwen. D'r zit een inverter (24VDC naar 110VAC) bij, deze zal waarschijnlijk niet nodig nodig zijn. En er zijn 6 aansluitpennetjes meegeleverd.

Een nette handleiding hoe je je nieuwe achtergrondverlichting van je dashboard kunt aansluiten :D NOT!!

Wat ik me alleen afvraag en niet uit de gegevens kan halen is het volgende. Deze folie moet op maat geknipt worden om 'm passend te maken voor de Akai display, no problemo. Maar, nadat deze op maat is geknipt is moet deze dan nog gesealed worden? Het lijkt mij onnodig, misschien mensen met andere ervaringen?

wel of geen SCSI aangesloten is bij mijn S1000 een bepalende factor voor het geluid (die ik overigens niet over de outputs hoor). En het komt inderdaad van het scherm af. Invertors vervangen als je het irritant vind. Ik kan er goed mee leven...

Origineel geplaatst door Miniman
:) Jawel, altijd een klein beetje feest als er weer pakketje komt.

Valt me niet tegen. De el-foil is 12x15cm daar kun je wel meerdere Akai displays mee vernieuwen. D'r zit een inverter (24VDC naar 110VAC) bij, deze zal waarschijnlijk niet nodig nodig zijn. En er zijn 6 aansluitpennetjes meegeleverd.

Een nette handleiding hoe je je nieuwe achtergrondverlichting van je dashboard kunt aansluiten :D NOT!!

Wat ik me alleen afvraag en niet uit de gegevens kan halen is het volgende. Deze folie moet op maat geknipt worden om 'm passend te maken voor de Akai display, no problemo. Maar, nadat deze op maat is geknipt is moet deze dan nog gesealed worden? Het lijkt mij onnodig, misschien mensen met andere ervaringen?

Had hem nou bij midi rakete besteld, was je direct klaar.
Ding is precies op maat en zo direct te plaatsen.
En binnen 3 dagen thuis, dussss.

Back