top 3 vst's

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
A. Wat zijn de top 3 VST's ( EFFECTEN, compressors, delays, mastering, reverbs etc...) ik bedoel dan de MERKEN , qua betreft KWALITEIT ?

B. Welke 3 software samplers zijn goed ?

C. Wat zijn nog meer goede editprogramma's behalve ; wavelab en cool edit ?

D. een softwarematige vervanging van bijv; MPC"s ( drumcomputers) zijn er deze ?

a: Waves platinum bundel, psp mixpack

b: Halion, kontakt , Battery (toch iets meer voor drums)

c: Soundforge maar deze neigt tegenwoordig meer naar de videobewerking klant te gaan.

d: Battery i.c.m. een goede sequencer en koop dan zo'n akai midipad voor de "hardware feeling"

http://www.akaipro.com/productsMPD16.html

A. Waves L1 & RComp, Sony Oxford Inflator 8~ , Digirack D-Verb, Bomb factory MOOgerfOOgers
B. Halion & Halion, MOTU´s Machfive is ook wel goed. Kontakt is bij mij een beetje CPU hungry
C. Waarom? Wavelab & Cooledit of 1 vd 2 is toch perfect?
D. Nee! :D

1.Heeft TC ( powercore) ook VST effects pluggins uit, waarbij GEEN dsp kaart nodig is....?

2. Zijn er nog goede software vocoders ? Zoal bijv; EVOC20 ?

Thanx alvast en bedankt voor jullie snelle reacties !:halleluja

Origineel geplaatst door jaccis
1.Heeft TC ( powercore) ook VST effects pluggins uit, waarbij GEEN dsp kaart nodig is....?
Nee. Het hele idee achter TC is dat je juist ook betaalt voor de hardware, wat weer in de kwaliteit terugkomt.

2. Zijn er nog goede software vocoders ? Zoal bijv; EVOC20 ?
http://www.zzounds.com/item--AKAVSTDC

TC heeft wel degelijk een bundle waarbij geen powercore nodig is. Maar deze is na de komst van de powercore niet meer ge-update, sterker nog; volgens mij wordtie niet eens meer verkocht. Maar ik vind'm dan ook niet zo geweldig. Eigenlijk gebruik ik alleen de filtrator ervan. Omdat dit een lekker simpele filter plugin is, waarvan je de cutoff frequency kan automaten.

welke is dit dan ?

heeft avalon niks software matigs ? :D

special K thankssssssss!!!!!

special K thankssssssss!!!!!

Thanks !!!

Ik weet voorlog voldoende !!! Dacht eerst dat ie alleen voor MAC was, maar toen ik verder keek( dan mijn neus lang is/was) zag ik dat het ook voor PC was !:okdan: :dubbel:

Back