Thoraval
Ouwe rot
Ik heb net een busje airduster binnengekregen op mn werk voor het schoonmaken van toetsenborden muizen schermen enzovoort. Het is gewoon een spuitbus met een rietje waar met redelijk hoge druk koude lucht uit wordt gespoten. Afein goed voor schoonmaak en onderhoud dus. Nou ben ik daar geen held in, 2 centimeter dikke stoflagen op mn mengert en synths is geen uitzondering voor mij, maar dít kan daar misschien verandering in brengen! Of niet?
Ik ga er enigsinds vanuit dat ik alle stof van en uit mn gear (vooral mn mixer) kan spuiten dus ik kan niet wachten tot ik thuis kom en dat ding kan uitproberen en weer kan zien welke kleur mn norlead ook alweer behoort te hebben :X
Maaaaarrrrrrrrrr voordat ik doe wil ik jullie advies of t verstandig is of jullie ervaringen hebben met ditsoort ongein.
Groet,
T.
PS: ja ik jat vaker kantoorspullen van mn werk ja. watnou?
Ik ga er enigsinds vanuit dat ik alle stof van en uit mn gear (vooral mn mixer) kan spuiten dus ik kan niet wachten tot ik thuis kom en dat ding kan uitproberen en weer kan zien welke kleur mn norlead ook alweer behoort te hebben :X
Maaaaarrrrrrrrrr voordat ik doe wil ik jullie advies of t verstandig is of jullie ervaringen hebben met ditsoort ongein.
Groet,
T.
PS: ja ik jat vaker kantoorspullen van mn werk ja. watnou?