Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
@ Resonance.. Zover ik kan zien op je foto's zou je toch eventueel dat 19" rack nog een stuk verder naar links kunnen schuiven, dan heb je al weer wat meer plek voor je mixer
dat kan idd nog een beetje verschoven worden, maar zoals je ziet ligt mn muis daar.. wat net niet op de foto te zien is, is mn toetsenboard en mn pc monitor.. verder staat er nog verder naar links een notebook die waarschijnlijk volgende week weg is.. op die plek zou ik dan weer mn nordrack en mn tb kunnen zetten.. planken weg halen, bovenste planken waar nu mn monitors staan iets omhoog.. en dan kan ik evt. toch een mixer rechtop zetten en mn midi keyboard ervoor zetten en de stekkerdozen achter de mixer..
dus ik ga toch de gok nog maar eens wagen naar andere grotere mixers te kijken.. dat insert en jackinput verhaal wat ik al vaker heb gehoord en hier nog eens bevestigd werd zit me toch niet helemaal lekker..
maar goed, ik ga toch nog maar een gokje 2e hands wagen.. liefst wel bij een winkel, dus als iemand een mooie tafel weet te staan hoor ik t graag
kanditaten op t moment zijn:
Soundtracs Topaz (op aanraden van wat leden hier, ook erg goed betaalbaar 2e hands)
Ghost of Ghost LE (al heb ik hier toch een minder goed gevoel bij gekregen)
Tascam 2600 (Niel is over deze tafel erg te spreken en ze zijn ook niet echt duur 2e hands)
De allen en Heath tafels ga ik toch nog maar eens checken..
wat ik iig wil is een tafel die vet klinkt.. de lx7 heb ik nu maar ff naar de achtergrond geschoven..
sorry dat deze topic nu al 3 paginas is .. maar ik woon nu eenmaal in een boeren gehucht..
de winkel die t dichtbij is, is Tonika en die verkopen over t algemeen alleen budget mixers, en de rest moet besteld worden.. verder heb ik zelf geen vervoer, dus ik probeer echt afhankelijk van wat hier gezegd word mn keuze te maken en dan kan ik eens iemand vragen me erheen te brengen om een mixer te checken.. maar dat is ook 1 keer in de zoveel tijd en kan natuurlijk niet aan de gang blijven
nogmaals bedankt voor jullie mee denken