airduster / schoonmaakspray

Thoraval

Ouwe rot
Ik heb net een busje airduster binnengekregen op mn werk voor het schoonmaken van toetsenborden muizen schermen enzovoort. Het is gewoon een spuitbus met een rietje waar met redelijk hoge druk koude lucht uit wordt gespoten. Afein goed voor schoonmaak en onderhoud dus. Nou ben ik daar geen held in, 2 centimeter dikke stoflagen op mn mengert en synths is geen uitzondering voor mij, maar dít kan daar misschien verandering in brengen! Of niet?
Ik ga er enigsinds vanuit dat ik alle stof van en uit mn gear (vooral mn mixer) kan spuiten dus ik kan niet wachten tot ik thuis kom en dat ding kan uitproberen en weer kan zien welke kleur mn norlead ook alweer behoort te hebben :X

Maaaaarrrrrrrrrr voordat ik doe wil ik jullie advies of t verstandig is of jullie ervaringen hebben met ditsoort ongein.

Groet,

T.

PS: ja ik jat vaker kantoorspullen van mn werk ja. watnou?

idd beter eerst zuigen of met een doek afnemen etc. Zo`n luchtspray is mooi voor moeilijk bereikbare plekjes :)
Ik zou iig niet gelijk beginnen met blazen, want waar blijft dat stof uiteindelijk? Juist! in dezelfde ruimte :) en dan is het nog steeds niet weg, t zit alleen niet meer op je apparaat. Maar voor lastige stukjes is het perfect :halleluja

Pas op met de spuitbus met lucht, de componenten waar je een lange tijd een straal opzet afkoelen en bevriezen. De bus wordt dan zelf ook koud, de buitentemperatuur is ook van invloed op dit process. Je vingers bevriezen bijna...:stupid

Daarnaast kan je vuil van buiten in je apparaat krijgen.*D

oowjah, ivm dat bevriezen en vocht etc... haal de stroom er af en laat het apparaat afkoelen na gebruik, voordat je gaat spuiten :)

Back