Spul dat je nooit zal kopen ,al kreeg je het gratis dan nog niet!

Alles waar een zilveren appel op staat, ofwel alles van Apple/Mac dus zal ik niet gebruiken ook al krijg ik het gratis met bakken tegelijk.

Verder nog plugins als Refx Nexus, aangezien die creativiteit en originaliteit ten dode opschrijven.

ehm... elke computer die alleen onder Windhoos draait; gisteren weer bijna een heel systeem met toetsenbord en al het raam uit geflikkerd in een studio waar ik moest werken... :stupid

nylon gitaarsnaren.. ( van die plastice ) ....wil ik echt nooit hebben : klinkt echt retesaai.....op welke gitaar die ik ook ooit heb gehad: gooi ik er stalen snaren op ( ook al is ie er niet op gebouwd )

EEEuh ... heb ik een keer gedaan en kreeg de hals op een gegeven moment tegen mn bakkes aan! NIET DOEN!.. en de boel trekt je krom! Scheelde weinig of ik kreeg een snaar in mn oog. NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN!!!!

mn broer die heeft net een keuken gekocht ( de oude was volgens mij nog best wel goed ) prijs 5000 euro...... resultaat : zn vrouwtje helemaal in de wolken

ha alleen ja voor dat geld koop ik een hele studio in mn huis.... en nog prof ook hey? alleen ja ja ik ben een muzikantje in de uitkering dus heb geen 5000 euro....

mn broer die heeft net een keuken gekocht ( de oude was volgens mij nog best wel goed ) prijs 5000 euro...... resultaat : zn vrouwtje helemaal in de wolken

ha alleen ja voor dat geld koop ik een hele studio in mn huis.... en nog prof ook hey? alleen ja ja ik ben een muzikantje in de uitkering dus heb geen 5000 euro....

En dat vertel je in dit topic omdat...?

maar je ging toch stoppen met pro zijn hey ha, hey hey, ja hey ja hey hey, had ik al hey gezegd?? :stupid:stupid:stupid:stupid:stupid:stupid:stupid

ehm ontopic:
de keuken van de broer van edwinemanualalalalallallallallal,

een fiets zonder zadel...

een patat zonder met....(ook met zonder dus...)

MOEK ALLEMOAL NIE!

wel :

Ijs met spikkelsnoepies.
Thai weed.:okdan:
Rondborstige dames met ijs met spikkelsnoepjes of thaiweed...*D

kep zin om in mn neus te pulken....magda?

nylon gitaarsnaren.. ( van die plastice ) ....wil ik echt nooit hebben : klinkt echt retesaai.....op welke gitaar die ik ook ooit heb gehad: gooi ik er stalen snaren op ( ook al is ie er niet op gebouwd )

Ja joh en in een lelijk Eendje kan je ook gewoon een V12 bouwen. Gaat prima :)

dus je zou nooit een vriendin willen hebben ook al kreeg je haar gratis.

....of juist geen keuken of?

ja ik zou wel investeren in pure ruimte.... ( aantal vierkante meter om lekker in te kunnen werken ) maar ik vind een keuken van 5000 euro ( die eruit ziet als de keuken van een milionair ) echt weggegooid geld.... je koopt voor dat geld bijna een cs80 die helemaal correct werkt.....

ja ik zou wel investeren in pure ruimte.... ( aantal vierkante meter om lekker in te kunnen werken ) maar ik vind een keuken van 5000 euro ( die eruit ziet als de keuken van een milionair ) echt weggegooid geld.... je koopt voor dat geld bijna een cs80 die helemaal correct werkt.....

Nou interesseren keukens mij ook niet bijster veel, maar 5.000,- voor een nieuwe is echt niet veel geld hoor. Veel mensen halen daar tegenwoordig hun neus voor op (ik niet overigens).

Anyway, on topic maar weer :D

Ik wil geloof ik ook nooit een klassieke gitaar hebben die door edwin van snaren is voorzien..:D
:stupid

Back