diskdrive mpc

Status
Please reply by conversation.

Hazes

Vind ik leuk
Beste menschen,

Ik heb een brakke diskdrive in mijn mpc. Wellicht is er iemand die nog een werkende diskdrive heeft liggen die ik kan overnemen voor een zacht prijsje? Misschien iemand die zijn diskdrive in de 2000XL heeft vervangen voor een zip?

Dank u!

Gewoon eentje van een ouwe pc werkt toch ook? Zolang het maar IDI/Atapi is. Ga es langs bij de computerhandelaar anders.

Ik zou je verder toch aanraden om een carddrive te installeren in plaats van zo'n diskdrive... (meer info opt forum)

Origineel geplaatst door Steven V
Gewoon eentje van een ouwe pc werkt toch ook? Zolang het maar IDI/Atapi is. Ga es langs bij de computerhandelaar anders.

Dat had u gedacht....hij moet toch echt wel aan een bepaald criteria voldoen.

@steven: een carddrive gaat niet in een mpc2000 (een zipdrive inbouwen evenmin)
@mike: Originele mpc2000xl grapjas 8o) iig alvast bedankt, maar lo-fi was je al voor (tenzij die van jou minder dan 2 duvels kost :) ) Mocht het toch niet lukken met lo-fi, laat ik zeker wat horen.

Let op, standaard diskdrive van de pc is doorgaans niet bruikbaar!

Als ik me niet vergis heb je nog een diskdrive met jumpers (hoe modern) nodig. Wellicht dat je eens kunt zoeken naar een oude Teac? Sommige Toschiba's werken ook.

Origineel geplaatst door Hazes
@steven: een carddrive gaat niet in een mpc2000 (een zipdrive inbouwen evenmin)

Je had er ook niet bij verteld dat het voor een 2000 was hé :mexico:

Net ingebouwd en het werkt! Heel fijn. Bedankt voor de reacties en het meedenken.

Groeten! H6

Status
Please reply by conversation.
Back