M-audio delta 66 & Logic (5.3)

Jizzy

onderzoekert
Ola!
Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende: Ik heb dus een delta 66 geluidskaart en vroeg me af of en hoe ik kan instellen dat uitgaande audio naar allebei de outputs worden verstuurd.
De handleiding word ik niet wijs uit, ook heb ik al zo'n beetje alle instellingen vd kaart zelf geprobeerd.
Het enige wat ik uit de 2e output kan krijgen is 1 kanaal vd mixer in logic, of de synth die ik heb aangesloten op 1 vd inputs vd geluidskaart :confused:, voor de rest alleen maar stilte...
Je hebt dus in het besturings prgrammatje van de kaart een tabblad waar je alles voor de verschillende in/outputs kan instellen, alleen daar zijn de opties voor de outputs dus allemaal 'grijs' maw kan daar niks aanklikken/instellen :confused:
Hulde voor degene die mij kan helpen, iig alvast bedankt voor de moeite :)
Cheers! :biertje:

Re: M-audio delta 66 & Logic (5.3)

Origineel geplaatst door Jizzy
Je hebt dus in het besturings prgrammatje van de kaart een tabblad waar je alles voor de verschillende in/outputs kan instellen, alleen daar zijn de opties voor de outputs dus allemaal 'grijs' maw kan daar niks aanklikken/instellen

Je bedoeld de M Audio Delta Control Panel?

't Lijkt me heel raar dat je de outputs daar niet kan instellen. Ik heb zelf de Delta 44, enig verschil moet denk ik klein zijn tussen deze twee geluidskaarten. Maar de besturingssoftware zou toch wel moeten overeenkomen, denk ik. Ik zou zelf niet 1-2-3 weten, omdat ik wel me outputs kan toewijzen. Misschien andere drivers voor je geluidskaart ff downen, en/of opnieuw installeren (...?)

In de kop van de thread geef je aan M-Audio & Logic.

Wil je de beide outputs in Logic gebruiken of wil je die beide outputs ook met andere programma''s gebruiken.

Als ik het goed heb kan je in Logic zelf (audio menu) instellen welke outputs je wilt gebruiken.

Voor andere programma's sluit ik me aan bij Scratch.

Simon

Is idd heel vreemd! Heb onlangs nog nieuwste drivers geinstalleerd :confused:
En tis de bedoeling dat AL het geluid uit allebei de outputs komt. Het weirde is dus dattie ook 1 kanaal vd logic mixer uit de 2e output kan gooien, maar meer niet eigenlijk..
Achja ik ga toch maar ff proberen andere driver erop te gooien
Bedankt iig zover!
:mega:

In Configuratiescherm van Windows (tenzij je een ander besturingssoftware gebruikt) kun je bij 'Geluiden en Audioapparaten' in het tabblad 'Audio' ook de outputs instellen. Wellicht moeten deze geselecteerde outputs overeenkomen met die in Logic. Zorg dus dat ze gelijk staan.

Back