DJ41
Lid sinds 1834
Hoeft toch ook niet?! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door spdk
2 x 909 = 1818

Qua geluid geef ik je helemaal gelijk.. Alhoewel.. Maar goed.. Dat is een hele andere discussie.Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Sorry dak het zeg, maar:
Ik heb een sampler.....en alles zoals 808 & 909 komt daar enorm vet uit......zo vet dat je het verschil tussen "the original" thing en de sampler op een plaat echt niet zou horen......ik vind al die apparaten een beetje overgewaardeerd qua prijs en mogelijkheden...........
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. Waarom hebben rocksterren altijd 40 marshalls achter zich staan?

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Sorry dak het zeg, maar:
Ik heb een sampler.....en alles zoals 808 & 909 komt daar enorm vet uit......zo vet dat je het verschil tussen "the original" thing en de sampler op een plaat echt niet zou horen......ik vind al die apparaten een beetje overgewaardeerd qua prijs en mogelijkheden...........

Origineel geplaatst door CraZ
(jaja.. ik weet het.. ook in de 909 zitten 2 samples

Origineel geplaatst door matt second
1 sample met de 2 hihats en 1 sample met de bekkens
werkt met offsets daarom kunnen de hihats niet tegelijkertijd en de ride en crash niet teglijkertijd
reden genoeg om 2 909's te hebben![]()
)
Dus als je een Crash laat horen (volume open) op de eerste tel en een ride op elke 8ste noot (volume dicht), dan hoor je de crash flippen..
Lekker! Een soort sidechain! 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
[poging tot nerd]
De ride en de crash hebben wel allebei dezelfde VCA..Dus als je een Crash laat horen (volume open) op de eerste tel en een ride op elke 8ste noot (volume dicht), dan hoor je de crash flippen..
Lekker! Een soort sidechain!
[/poging tot nerd]