• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kaoss pad 2 en meer te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chielos

...
korg kaoss pad 2 met uitgeprinte manual en universele adapter

ik heb de kp2 nog niet zo lang maar het is gewoon niet mijn ding!
is nog 100 % okidoki
de prijs is 280 euri

casio vl-1
met originele hoesje
50 euri

boss dr-110
sequencer doet het niet meer de geluiden wel
prijs ?
ruilen ?

boss distortion pedaal mist een knop (van de volume maar die gebruik je toch niet en is los te koop)
ds-1 de oranje
prijs ?
eventueel ruilen met flanger of phaser

ruil voorstellen zijn welkom, ben niet specifiek op zoek naar iets...

oh ja en ik heb ook nog een ge-circuitbende alesis hr-16 C (de C staat voor chaos :duivels: )
vooral geschikt om te samplen kan hele gefreakte geluiden voortbrengen, leuk voor glitch, indusitrial, idm en andere experimentele muziek
digital distortion in de meest pure vorm!
check de site www.alien-devices.com voor meer info
die van mij heeft een patch bay met 28 aansluitingen en wat schakelaars wat betekent dat je alles met alles kan verbinden!

prijs weet ik niet doe maar een bod en dan hoor je wel of ik er mee accoord ga!
eventueel ruilen met een hr16b (de zwarte) en een kleine bij betaling

ok ruil voorstellen waar ik wel wat aan heb
alesis hr-16B
303 clone
k-station

prijzen staan er toch bij?
alleen niet voor de dr-110 maar ik weet echt niet wat ik daar voor moet vragen ivm de kapotte sequencer..

beste geinteresserden mijn email account is momenteel om onduidelijke redenen niet bereikbaar.
alle communicatie svp via het dsf aub.
thnx,
chiel

dit is voor degene die mijn boss ds01 wil hebben.
pb me aub even je nr. ik kan nl niet mijn email account openen en heb je nr nergens opgeschreven.

ps kleine prijsverlaging

voor de kaoss pad :nu 270 euri
alesis hr16 c :nu 185 euri vaste prijs anders zet ik hem binnen kort voor 199 op marktplaats!
ophalen of verzenden onder rembours kosten worden door twee gesplit, tenzij je $ overmaakt dan wil ik ook wel gewoon verzenden...

greetz,
chielos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back