[technosjit] - snippet

demian

Ojee
Ben bezig aan soort van techno iets, kan dit soort herrie en is de mix een beetje wat het zou moeten zijn?

klik

Bassline is helemaal Los NiƱos Del Parque / S-Express!

Overdoe het niet met dat high-pass effect, ik denk dat het
een goed dansbaar stukje techno kan worden, maar het
moet niet te vaak opbreken :)

Mvg.

CoolRunning

Mix is veels te schel.
Dat highpass effect vernaggeld de hele boel.

Dat effect moet ik idd niet te veel gebruiken, ben ik het wel mee eens.

Maar fuse, de mix klinkt te schel, daar kan ik nog iets aan doen, maar hoe bedoel je dat heel de boel wordt vernaggelt door dat high pass effect?
Ik bedoel, ik wil het er wel in hebben, maar ik doe iets blijkbaar niet goed.. grote vraag dan : Wat? :)

thnx voor de feedback anyway!

Origineel geplaatst door demian
Dat effect moet ik idd niet te veel gebruiken, ben ik het wel mee eens.

Maar fuse, de mix klinkt te schel, daar kan ik nog iets aan doen, maar hoe bedoel je dat heel de boel wordt vernaggelt door dat high pass effect?
Ik bedoel, ik wil het er wel in hebben, maar ik doe iets blijkbaar niet goed.. grote vraag dan : Wat? :)

thnx voor de feedback anyway!
Heel simpel eigenlijk: trek die highpass niet na iedere 4 maten dicht. Echt zo'n standaard DJ grapje. En gebruik 'm niet te vaak in het nummer. Het is verder echt een heerlijk meeslepend stukkie. Ik zou de mix proberen wat ronder van klankleur te maken, en de hihats oid wat voller er in te zetten.

Er zitten een paar kwele korte breaks in. Je hebt bij deze m'n toestemming om 'm verder uit te werken ;).

Als je 'em wat meer laag geeft zonder(af en toe) die hi-pass filter is het gewoon vette tech trance!

Lekker deuntje nu nog een hele track!

dit kan wel iets lekkers worden. Zou idd niet teveel aan die highpass zitten en de breaks iets verder uitwerken. Zitten leuke dingen tussen.

Back