Dat effect moet ik idd niet te veel gebruiken, ben ik het wel mee eens.
Maar fuse, de mix klinkt te schel, daar kan ik nog iets aan doen, maar hoe bedoel je dat heel de boel wordt vernaggelt door dat high pass effect?
Ik bedoel, ik wil het er wel in hebben, maar ik doe iets blijkbaar niet goed.. grote vraag dan : Wat?
Origineel geplaatst door demian Dat effect moet ik idd niet te veel gebruiken, ben ik het wel mee eens.
Maar fuse, de mix klinkt te schel, daar kan ik nog iets aan doen, maar hoe bedoel je dat heel de boel wordt vernaggelt door dat high pass effect?
Ik bedoel, ik wil het er wel in hebben, maar ik doe iets blijkbaar niet goed.. grote vraag dan : Wat?
Heel simpel eigenlijk: trek die highpass niet na iedere 4 maten dicht. Echt zo'n standaard DJ grapje. En gebruik 'm niet te vaak in het nummer. Het is verder echt een heerlijk meeslepend stukkie. Ik zou de mix proberen wat ronder van klankleur te maken, en de hihats oid wat voller er in te zetten.
Er zitten een paar kwele korte breaks in. Je hebt bij deze m'n toestemming om 'm verder uit te werken .
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.