[hardcore] verder of door de plee?

DJ41

Lid sinds 1834
Was met iets bezig, ik wil graag wat info over de geluidskwaliteit + afmixen. Dit is allemaal software, behalve de clap, da's een sample.

Ben nog maar net begonnen met dit nummer, maar ik denk dat jullie wel ongeveer zien waar ik hiermee ongeveer heen wil. Er komen nog veel meer FX en bassdrum variaties in en wat meer vocal samples. Ik ben zoiemand die in een jaar 30 halve tracks maakt en als het meezit 1 of 2 volledige tracks. Nu zit ik weer te twijfelen wat betreft dit stukje. (ben ook alweer met iets anders bezig wat aardig klinkt.

Drunk

Ik vind het echt al een vet stukje, maar over dat afmixen ken ik je ook weinig vertellen.

:)
Er zijn een paar zekerheden in het leven, en dit is er één van. DJ41 post niet vaak een track, maar als ie dat doet kun je er vergif op innemen dat ie aan de volgende eisen voldoet:
- het is een kort stukkie hardcore
- klinkt qua productie best owke
- het is totaal mijn style niet
- DJ41 is zelf niet echt tevreden over de mix, de sample, het geluid, of een combinatie van dat alles, omdat ie nog moet wennen aan z'n nieuwe monitoren, pas net een nieuwe mixer heeft of niet helemaal tevreden is over zijn drumcomputer
- ik en/of mijn medeforumleden mogen beslissen of DJ41 verder gaat naar de volgende ronde (ja, voor de felbegeerde koelkast), of dat ie deze track maar beter bij het grof vuil neer kan zetten.

En ja hoor, we hebben er weer één. Nee DJ41, dit is no offence, in tegendeel. Zoals ik al zei, je producties klinken best goed, ook qua mix. En deze dus ook. Maar ik moet hier wel zeggen dat ie wel heel erg steunt op de stemsample, en dat de lead wel wat interessanter mag. Of een extra geluid er bij om het op te vullen.

En ik ben erg benieuwd hoe zo'n uitgewerkte track van jou dan zou klinken. ;)

Oh my God! ProtoHuman heeft een LOI cursus psychologie gedaan! En nog succesvol afgerond ook! ;)

Je hebt helemaal gelijk. Ik zit meestal in die spiraal. Ik begin ergens mee waar ik tevreden mee ben, dan luister ik het kleine stukje wat ik heb 300 keer af en dan opeens ga ik twijfelen en zit ik verlegen om feedback.

Maar bedankt voor je reactie in ieder geval, ik zal wanneer ik weer thuis ben ermee verder gaan. (Ik zit nu op de dominicaanse republiek met huwelijksreis).

*D

Origineel geplaatst door DJ41

Maar bedankt voor je reactie in ieder geval, ik zal wanneer ik weer thuis ben ermee verder gaan. (Ik zit nu op de dominicaanse republiek met huwelijksreis).

*D

Ha, gelukkig ben ik lekker aan het werk! ;)

Veel plezier daaro! en kom maar terug met kleine DJ41's

Back