Synthurion
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Lacertus
Tja... en of je 2-3maandsalarissen (modaal) over hebt voor een vocoder, mag iedereen voor zichzelf beslissen, maar voor 250EUR scoor je een bloedmooie MicroModular en daar kun je de meest gefreakte vocoders mee bouwen... Mijn keuze is gemaakt!
Origineel geplaatst door apollo
![]()
Als je wat van vocoders kent, dan weet je wel wat een Syntovox 221 kan en vooral wat een micromodular niet kan.
komteraaaaaan

Origineel geplaatst door bounce
ik heb zowel een micromodular als een synton vocoder.
als je een microfoon en een goeie synth aansluit op de micromoular en je slaat een accoord aan terwijl je begint te lullen klinkt het leuk.
bij de synton krijg je tegelijkertijd een erectie en een lachkick (bij wijze van spreken ;D)
En dan heb ik nog een klein broertje van de 221
grootste verschil natuurlijk is dat de synton anoloog is en de micromodilar digitaal maar echt verklaren kan ik het ook niet.
hier een clipje gemaakt met een acapella en de synton vocoder:

grootste verschil natuurlijk is dat de synton anoloog is en de micromodilar digitaal maar echt verklaren kan ik het ook niet.
ik heb zowel een micromodular als een synton vocoder.
als je een microfoon en een goeie synth aansluit op de micromoular en je slaat een accoord aan terwijl je begint te lullen klinkt het leuk.
bij de synton krijg je tegelijkertijd een erectie en een lachkick (bij wijze van spreken ;D)
En dan heb ik nog een klein broertje van de 221
Vette shit!