Creamware Pulsar 1 probleem...>!!!!

napalmman

Ouwe rot
Hi, ik heb een Creamware Pulsar 1 geluidskaart in samenwerking met Logic 5.1

Nu is t volgens mij een bekend probleem dat je bepaalde EFX in Pulsar 1 niet kan opslaan, van bijvoorbeeld Compressors, Noisegates en Limiters.

Zijn er ooit Patches gemaakt om dit euvel op te lossen ofzo? Want om bij IEDERE song nou ALLE EFX afzonderlijk op te slaan is zwaar hinderlijk.

Anybody???

ikke niet weet..

Creamware is totaal niet snel met bugs verwijderen/updates e.d..
Één van de mindere dingen van ze.
Werk je met sfp 4.0? Ik heb zelf niet dat probleem maar ik heb de pulsar 2..misschien is het dat..

Zoja, waar kan ik die vinden?

:confused: Op creamware.de ???

Of zit ik er zo naast dat niemand meer wilt antwoorden? hahaha. Want ik kan het pas morgen checken als ik weer in mn studio zit, dan neem ik liever gelijk de beste beslissing.

Het heet al sinds een tijdje het Scope fusion platform

De Luna,Pulsar 2 en de scope horen daarbij.Pulsar 1 werkt volgens mij ook met dezelfde software.

Wat bedoel je precies met 'niet kunnen opslaan'? Ik heb hier nog nooit van gehoord. Elk effect heeft zijn eigen preset-lijst. Nu praat ik wel over Scope 3.1 en 4.0, maar volgens mij moet een Pulsar 1 kaart daar ook mee werken. Heb je het zelf ondervonden of praat je geruchten na?

In elk geval als de wiedeweerga updaten naar 4.0 :-)

Nee dat klopt, maar ik maak zoveel nummers en gebruik zoveel geluiden dat ik niet bij iedere song alle EFX instellingen wil uploaden snap je?

Dus ik wil gewoon mn song kunnen laden en dat alles ingesteld staat.

In Scope gewoon naar File->Save as, dan slaat hij de complete sessie op in één bestand. Inclusief alle instellingen van de gebruikte plugins.

Heb je misschien een voorbeeld van een effect dat niet opgeslagen kan worden? Dan probeer ik het hier eens met 4.0.

Nou, basically alle EFX behalve Reverb.

Dus als ik een compressor instel en ik sla mn HELE Pulsar file op, en ik herstart m, dan staat iie weer op default.

Dat geldt voor mn limiters, filters, noisegates...de hele mikmak.

Ik heb 3.0 Pulsar 1.

Origineel geplaatst door napalmman
Nou, basically alle EFX behalve Reverb.

Dus als ik een compressor instel en ik sla mn HELE Pulsar file op, en ik herstart m, dan staat iie weer op default.

Dat geldt voor mn limiters, filters, noisegates...de hele mikmak.

Ik heb 3.0 Pulsar 1.

Huur gewoon mij in man!

Whuss good dukez * had je me verteld en believe it or not. Zat online te surfen naar Creamware dingen en d8 'Had Palm niet een probleem met settings saven???'

Ik kan me niet voorstellen dat 3.0 geen settings opslaat. Laad je wel weer het juiste project in? Standaard start hij namelijk op met een default project.

ik kan me ook niet herinneren ooit dit probleem gezien te hebben. Bij mij slaat 'ie gewoon alles op als ik m'n project save.
Het doet er trouwens niet toe welke hardware je gebruikt, alle Creamware kaarten draaien dezelfde software: Scope Fusion Platform, en de laatste versie is idd 4.0

Ik ben natuurlijk niet helemaal gek, ...hahaha.

Die instellingen worden niet opgeslagen. Miraculeus...maar waar.

Ik heb t al eens eerder aangekaart, en toen had men er geen antwoord voor of bleek dat 3.0 die bug nog had ofzo. is al een hele tijd geleden.

Niet helemaal gek nee, maar toch op z'n minst een beetje... want waarom niet opwaarderen naar 3.1 of zelfs 4.0?

vaag... ik werk zelf met scope 4.0 en hierin slaat ie in ieder geval wel alles vanzelf op als ik het project opsla, zou anders inderdaad zwaar irriterend zijn als je van iedere plugin de instellingen moet opslaan en weer laden:kont: .. als ik jou was zou ik gewoon ff n upgrade doen, waarschijnlijk dat het dan wel gewoon werkt

Back