Line6 echo pro op interface

Hanz

Anonieme Analogist
Te koop: Effecten te koop: Boss SE50 met manual voor € 120 Lexicon MPX1 met manual € 400 Line 6 Echo Pro 19 met manual € 350. Alle apparaten zijn in uitstekende staat en de prijzen zijn vast; ik wil geen inruilapparaten e.d.

Email: http://xchange.interface.nl/mail.cgi?id=22641

Die link is niet goed!
Wel duur hoor. Ben benieuwd of de verkoper dat geld er voor krijgt.

Die link is om de verkoper meteen te kunnen mailen.
Interface heeft nogal een archaisch systeem voor die advertenties, dus sorry :)

Interface heeft nogal een archaisch systeem voor die advertenties, dus sorry

Dit woord moest ik toch echt even opzoeken, maar goed:

ar·cha·ïsch (bn.)
1 behorend tot of betrekking hebbend op een zeer oud tijdperk

Maar wel een interessant apparaat overigens, je komt hem niet zo heel erg veel tegen. Maar de prijs maakt het dan weer minder interessant.

Uiteraard is er ook een behringer alternatief die niet per definitie slecht klinkt:
http://www.behringer.com/LX1-PRO/index.cfm?lang=ENG

Ik heb er 2 (patsermodus) en ze zijn hun geld echt wel waard hoor. Ook voor 350. Vergget niet dat ze maar een korte tijd voor 350-399 te koop waren nieuw, later werd de nieuwprijs 600 ofzo, dus dan is 350 niet echt duur IMHO......

Zitten echt hele lekkere vintage delays in. En lekker tweakbaar, zonder menus etc....

Origineel geplaatst door BananaWorld

Uiteraard is er ook een behringer alternatief die niet per definitie slecht klinkt:
http://www.behringer.com/LX1-PRO/index.cfm?lang=ENG [/B]

hehe lijkt me sterk dat die Behringer maar ook in de buurt komt..........dat is namelijk een ampmodeller met ingebouwde fx-sectie. kan natuurlijk niet aan een dedicated Delay-unit tippen.

Behringer zijn trouwens wel de meesters van het produkten copieren zeg. Die bak lijkt wel erg veel op de Line6 Pro bak, net als die kleine V-Amp. Bah, verzin zelf iets.... Het is toch geen Chinees bedrijf Behringer? Althans als je de media mag geloven (die ik dus per definitie niet geloof)komt dat alleen in China voor dat rip-offen van bestaande producten. Ik vind Behringer gevaarlijk dicht in de buurt komen. Ook met die Boss-lookalike pedaaltjes. Alsof die Boss-pedaaltjes nog te overtreffen zijn. Die dingen zijn oerdegelijk en kunnen heel wat hebben. Benieuwd hoe zo`n Behringer pedaaltjes er na 10 jaar uitziet...en of ie nog functioneerd. Maar dit terzijde :)

Origineel geplaatst door Septic
en ze zijn hun geld echt wel waard hoor. Ook voor 350. Vergget niet dat ze maar een korte tijd voor 350-399 te koop waren nieuw, later werd de nieuwprijs 600 ofzo, dus dan is 350 niet echt duur IMHO......

Goed te weten dat ik een koopje gescoord heb. :D

Origineel geplaatst door Flesje
Goed te weten dat ik een koopje gescoord heb. :D

Ik heb gelukkig ook die 2 toen in de goedkope batch gekocht, blij toe want ik heb er geen seconde spijt van gehad en gebruik ze altijd in mijn tracks

Ik heb 'm dus ook in de juiste tijd gekocht :)

Als je vintage delays wil zonder het bandjes plakken en onderhoud, dan gaat er niets boven 'n EchoPro; supermakkelijke interface, midi sync, etc... En als je je delays enigszins subtiel in je mix gebruikt dan klinkt dit net zo goed als the real thing. Maar 'n vriend van me maakt dub/reggae en hij zweert bij 'n kamer vol analoge en tape delays: met dat soort muziek hoor je het verschil wel.

Back