Vintage effecten

dextah

Ouwe rot
Ik ben niet zo thuis in vintage effecten.
Ik heb een tapedelay een springverb en een dp2.
En verder gaat mijn kennis niet echt. Ja roland space en copycat.
Maar wat zijn coole fx zoals die roland sbf die mono-poly heeft gekocht.
Mijn maat woont in L.A en mischien kan ik hem eens op pad sturen. Want vintage fx schijnt volgens hem voor het oprapen te liggen daar evenals synths.

wow zeker vette site !!

maar eh dexter al iets over die claptrap gehoord ?

er zwerft hier iemand rond die er 1 heeft geloof ik

echter hij wil hem niet samplen

en in duitsland zwerven nog wel vage oude fx rond zie ebay.de

echter zo simpel als in US zal het niet zijn

Yo,
Probeer eens een Moogerfooger! (www.bigbriar.com) Ik heb de ringmodulator, je weet echt niet wat je hoort. Binnenkort heb ik ook de 12-staps phaser, schijnt ook nogal hefty te zijn...
:P
Neem de ringmodulatoren mee naar de meeting, dan kan je ff spelen... Als je ook komt natuurlijk!
greetz
marten

Origineel geplaatst door MadR
wow zeker vette site !!

maar eh dexter al iets over die claptrap gehoord ?

er zwerft hier iemand rond die er 1 heeft geloof ik

echter hij wil hem niet samplen

en in duitsland zwerven nog wel vage oude fx rond zie ebay.de

echter zo simpel als in US zal het niet zijn

Nee volgens mij kennen ze parliament/george clinton niet.
:halleluja

Yo,

ik ben ook al heel lang bezig om via maten in de states daar spullen te kopen. Ze zitten in Oakland, boven LA, beide muzieksteden hoewel Oakland nog iets dichterbij Berkeley ligt muziekplace numero uno.
Het valt ons nog flink tegen hoor, we zijn vooral naar Oberheims aan het zoeken en we hebben nu eindelijk een OBXa maar echt super cheap was het niet, en meer dn een jaar moeten zoeken. Het grootste verschil naar mijn idee is dat ALS je daar wat vind het vaak in topconditie is en van de originele of 2de gebruiker komt, niet van die uitgehoereerde apparaten zoals hier waar de chips in verwisseld zijn enzo, haha!

Ik heb een space echo en weet er ook niet mega veel van, wel dat die ouwe space flangers ook heel vet zijn!

mzl, K.

Back