Demo opsturen?

Dj Tony-E

House Dj/producer
ik heb een vraagje,
ik heb hier 2 nummers helemaal af en ik wil ze dus als demo opsturen naar een platenlabel om hopelijk een platencontract te krijgen zodat ze die nummers willen uitbrengen voor me.

maar nu is de vraag hebben jullie nog wat tips hoe je de demo moet opsturen (layout van demo, moet er een brief bij, foto? enz)

alvast bedankt alle hulp is welkom

demo

demo

je moet eerst ff kijken welke label jou soort muziek uit brengt.en als je denkt dat jou demo echt pro kwa geluid is,
kun je hem per mail (mp3) naar hun opsturen.zo doe ik het ook ,binnen kort komen er 2 tracks van mij uit op dance-tunes.com onder de naam paul w.

er zijn heel veel labels die geen mp3's luisteren, wel effe kijken op hun site voor je ze opstuurt dus... Anders wordt het gewoon een cd-r.

ja ik stuur ook liever een cdr maar ik wil het eigenlijk aan een vriend geven die bij die label ZAT dat hij het aan hun geeft is dit een goed idee?

Origineel geplaatst door Dj Tony-E
ja ik stuur ook liever een cdr maar ik wil het eigenlijk aan een vriend geven die bij die label ZAT dat hij het aan hun geeft is dit een goed idee?

altijd...niemand wil op de grote hoop cd's komen te liggen...

Back