[DSF Contest] Cyan Circles inzending

cyan_circle

_beware of perverts_
hee!

mijn DSF sample contest track is af!

hij staat hier op OnAcids webspace en hoe ik de samples bewerkt heb staat hier

veel luisterplezier en zeg even wat je er van vindt als je wil *D

ik zou wel reageren, maar boxen zijn niet hooked up, en mijn 2 koptelefoons zijn allebei uitgeleend aan verschillende personen! bewaren tot later dus :D

Whow, eindelijk eens iets 'anders', kan zo als soundtrack bij de betere scifi film.

Alleen nog veel 'laag', niet. Gelukkig stond het volume niet te hoog want anders had ik nu geen hoofdtelefoon meer ... en ook geen hoofd denk ik;)

:okdan:

dank jullie wel voor het luisteren en de reacties!
ik schaam me kapot dat er zo veel bas in zit eigenlijk :o: , ik ben mijn studio helemaal aan het omgooien en mijn monitors staan momenteel verre van ideaal. eigenlijk zouden ze overal beter gepositioneerd zijn dan hoe ze nu staan. dat is mijn [slechte] excuus.

verder heel blij met de positieve reacties :okdan:

[size=0,7]p.s. nick, upload jouw nummer ook... ik word helemaal :o: van ongeretourneerde complimenten[/size]

Johw... wat mij betreft wel een erge kanshebber op het winnen ;) Maar laat ik de jurie niet beinvloeden ..g..g..g...
Door die snare uit die loop klinkt het meteen vetter! Kewl gedaan... beetje sfeer van Massive Attack... Dit soort drums mag ik wel.
Nix op aan te merken verder... ja Bass iets te hard...maar dat had je al door..

Inderdaad weer een toppertje cyan !! Shit heeee 8D 8D 8D

Naast wintersneeuw op de cd ..... :)

Heb je nog meer van dit soort nummertjes ?? Dan zou ik er graag een cd-tje van ontvangen !!!!

Groetjes GlennPlumber

ik heb de contest niet helemaal meegekregen en ken de samles niet, maar
ik moet zeggen dat dit errug lekker klinkt, het zou ook niet misstaan met een
vocal a la Deborah Anne Dyer (skunk anasie).

Lekkere track.

te veel laag maar daar kan aan gewerkt worden ;) voor de rest zit er weer creativiteit in en je eigen stijl net als je andere nr's
toppertje en ik zie jou echt nog wel eens een cd uitbrengen ik kan niet wachten:P

dank jullie wel voor de reacties! ik word er verlegen van, echt waar.
en ja, ik heb meer van dit soort nummers [maar dan beter gemixt], ik neem wel een cd'tje mee naar de meeting.
en zoë bedankt voor het grote compliment, ik ben inderdaad ook bezig met demo nummers en platenmaatschappijen selecteren, maar dat is een bitch zeg!
anyway, bedankt allemaal. appelfris power!

Back