fantom x6

towiha

Nieuwkomer
Hallo,

Ik ben beroepsmuzikant en gebruik oa. de fantom x6.
Ik gebruik ook het pcmcia-slot aan de achterzijde van de synthesizer....ik vind het in de praktijk nogal onhandig om snel een kaart te verwisselen aan de achterzijde....dus ik dacht...nou, dan kopen we toch een "soort verlengkabeltje".
Nu blijkt alles in de wereld te bestaan, maar.....je raad het al....dit kabeltje niet.
Wie weet er een oplossing voor mijn probleem?
Ik zal je eeuwig danbaar zijn.

Groeten,

Towiha
Volendam

ik gebruik de kaart niet voor samples, maar om het aantal performances uit te breiden....en dat kan alleen via dat slot....

Aha, dus je hebt meer dan 128 performances nodig (64 user in je interne geheugen + 64 op je card). Wat je ook zou kunnen doen is thuis verschillende setlist als performance bank opzetten mbv de Librarian software. De librarian bestanden (.fxl) kun je namelijk 1:1 kopieren mbv USB naar de Fantom-X pcmcia kaart. Lijkt mij dat je toch niet meer dan 128 nummers in je set speelt :)

Ik verbruik in de praktijk misschien minder performances omdat ik dezelfde performance, bv een acoustische piano, voor verschillende nummers in een setlist gebruik. Mijn setlist staat geprogrammeerd in een midi patchbay en die stuurt vervolgens een program change naar de X.

Back