gratis plugins

Het blad Interface komt elke maand met gratis plug-ins!

Overigens, in het kader van gratis plug-ins en bovengenoemde site, heeft iemand ervaring met Karma FX.
Sinds vorige week ben ik er een beetje mee bezig geweest, ik krijg de gemaakte geluiden wel opgeslagen, maar niet geladen. Alleen de standaardinstellingen van bank 1 en bank 2 krijg ik geladen. Kan iemand mij verder helpen?

http://www.synthmaker.com/

what%20is.png

*Synthmaker is vergelijkbaar met SynthEdit
Met dit proggie maak je je eigen standalone!! plugins. Zowel VST als VSTi

Synthmaker is compleet grafisch programeren. Dus je hoeft geen code-nerd om hiermee aan de slag te kunnen :emo:.

With synthmaker you can design your own Digital Filters without writing any code, you can display their impulse/frequency response, perform FFTs and general Digital Signal Processing ( DSP ).

LatencyDelay:

LatencyDelay.jpg

Latency Delay heft de vertraging op die wordt veroorzaakt door modulaire real-time plugins en instrumenten.

Latency Delay introduces 10000 samples latency itself and delays the audio signal by [10000 minus specified sample value] samples. Please note that host audio application should support latency compensation.

---------------------------------------------

AudioDelay:

AudioDelay.jpg

Audio Delay doet hetzelfde als Latency Delay, maar is bedoeld voor stereo of mono audio signaal.

Audio Delay is an auxiliary plug-in which allows you to delay stereo audio for a specified amount of milliseconds. Delay can be separately specified for each channel.

Sample Delay VST:

SampleDelay.jpg

Sample Delay vertraagt audiosignaal met een bepaald aantal samples.

MSED VST:

MSED.jpg

MSED VST is een mid/side encoder/decoder plug-in welke het inkomend stereo signaal encodeert (split) in twee componenten: mid/side of, een mono/stereo paar, en andersom: decodeert mid/side signaal paar in stereo signaal.

Beeper VST

Beeper.jpg

Beeper VST beschermt je materiaal door korte piepjes in het materiaal te plaatsen. Hierdoor wordt je werk on-interessant gemaakt voor jatters.

Span VST

SPAN.jpg

Span VST is een real-time FFT spectrum analyzer

Die synthmaker is echt wel new en improved zeg.
Die ouwe versie was wel leuk maar niet wereldschokkend, maar dit lijkt meer Reaktor zeg.

Back