Hoi,
Ik ben op zoek naar een platenwinkel waar je vinyl kunt kopen uit de 90er jaren. Ik zoek funk- en soulmuziek en vooral veel drumbreaks, genre A Tribe Called Quest etcetera. Ik heb laatst een paar vinyls van een oud-dj gekocht op de rommelmarkt en daar zat een compilatievinyl bij van Trax Music (was / is dat niet het label van Kevin Saunderson?), waar dergelijke muziek op stond
, vandaar dus. Verder zijn obscure platen ook welkom
.
Het liefste een winkel in Vlaanderen, in Gent bijvoorbeeld? (Ik ging vroeger altijd naar Musicman maar ik denk niet dat ze dergelijke 'old stuff' daar liggen hebben.)
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een platenwinkel waar je vinyl kunt kopen uit de 90er jaren. Ik zoek funk- en soulmuziek en vooral veel drumbreaks, genre A Tribe Called Quest etcetera. Ik heb laatst een paar vinyls van een oud-dj gekocht op de rommelmarkt en daar zat een compilatievinyl bij van Trax Music (was / is dat niet het label van Kevin Saunderson?), waar dergelijke muziek op stond
, vandaar dus. Verder zijn obscure platen ook welkom
.Het liefste een winkel in Vlaanderen, in Gent bijvoorbeeld? (Ik ging vroeger altijd naar Musicman maar ik denk niet dat ze dergelijke 'old stuff' daar liggen hebben.)
Alvast bedankt!