Emu Digital Audio Systems driver v1.8

okee.....en loopt ie nou wel lekker op 10ms ?

Origineel geplaatst door dione
mmm...heb wel problemen met e-mu asio in wavelab...als ik dan ff de asio waarden verander werkt ie weer goed...met wdm geen probleem...

*edit* : op 10ms werkt ie beter,maar heb ik wel last van tikjes en zo....dus hou ik Wavelab lekker op WDM....

had je dit ook bij de versie 1.80 drivers?

Origineel geplaatst door dione
okee.....en loopt ie nou wel lekker op 10ms ?

loopt wel goed maar het is niet meer zo pijnloos multitasken als op 50ms. kreeg net bijvoorbeeld al een timingprobleempje toen ik cubasevenster minimaliseerde.
ach... als je serieus aan't muziekmaken ben hoef je ook niet onderwijl te internetten ed dus tis wel goed zo. :)

Origineel geplaatst door olafmol
had je dit ook bij de versie 1.80 drivers?

heb nooit 1.80 gehad....maar ik had dat ook bij 1.60 ja....maar ik zie het probleem niet,aangezien de WDM drivers wel goed werken...en als ik iets opneem doe ik dat toch in Cubase...

toen ik net Cubase opstartte liep ie ook ff raar...maar dat was al snel weer over...ik heb ook zoveel lopen kutten met instellingen,ik hoe het gewoon zo ; alles werkt...als ik maar muziek kan maken...;)

Weet iemand waar ik kan kijken welke versie van de drivers ik op dit moment heb geinstalleer?

edit:
Sorry heb het al:
If you already have Digital Audio System software installed on your computer, please take a moment to check the ABOUT BOX in PatchMix DSP (Right-click on the E-MU Logo right above the TV in PatchMix) to see if this update is necessary. If the version numbers below are higher than what you see in the About Box, you should proceed with the update.

Laatst gewijzigd:
Ehm, ik kan nu opeens een hoop dingen met 2ms latency draaien die voorheen minimaal 10 moesten hebben. Dat vind ik nogal een vooruitgang :D

En asio doet het nu wel in Sound Forge 8, min of meer. Alleen is de afspeelsnelheid brak als de clock niet overeenkomt met de samplereate.

Laatst gewijzigd:
gedowned en net geinstalleerd...morgen eens kijken hoe het werkt...

Mooie tip,
Vanavond zet ik ze op mn muziekmaschien! Die heb ik gister toevallig opnieuw ge-imaged (frisse start gegeven met behulp van norton Ghost), dus de timing is perfect om de nieuwe drivers erop te gooien.

By the way, iemand ervaring met de production tools software bundle die recentelijk is vernieuwd?? Er is namelijk een upgrade optie voor prehistorische gebruikers (zoals ik) die loopt tot eind november. Is het de moeite waard om 19 euro's te trekken? Ik ben geneigd om daar "ja" op te antwoorden, maar ben benieuwd naar ervaringen voordat ik dit enorme bedrag :D over de balk smijt.

dit is de link:
http://www.emu.com/promo/software/

Origineel geplaatst door Mole

By the way, iemand ervaring met de production tools software bundle die recentelijk is vernieuwd?? Er is namelijk een upgrade optie voor prehistorische gebruikers (zoals ik) die loopt tot eind november. Is het de moeite waard om 19 euro's te trekken? Ik ben geneigd om daar "ja" op te antwoorden, maar ben benieuwd naar ervaringen voordat ik dit enorme bedrag :D over de balk smijt.

dit is de link:
http://www.emu.com/promo/software/

dr was al ergens een topic over geloof ik....maar een hoop van die software zat al bij de soundcard...en die gebruik ik nooit....en T-Racks schijnt waardeloos te zijn...

trouwens : de update werkt prima...heb minder last van tikjes in Wavelab...

Back