nieuw en meteen genaaid.......

peter2xl

Stamgast
ja ben net nieuw hier maar zwerf en koop al heel wat jaartjes op internet/ebay.
Zo heb ik jaren terug alweer van Leo zijn drie neptunes synths gekocht en
die later weer aan Johnnybusca en zijn maatje doorverkocht.
Ook mijn jd-800 kwam geloof ik bij Leo vandaan.
Met mij is het goed zaken doen, ik houd me aan mij afspraken en koop graag wat.
Zo dacht ik ook van de week mijn eerste transactie via deze site te kunnen doen
maar kwam toch van een koude kermis thuis, ik voel me nu zwaar belazerd.
Ik ga verder geen namen noemen maar hoop wel dat dit niet de algehele tendens
is die hier heerst.

Ik ben genaaid maar ik zeg er verder niets over maar het was 1 van jullie... hallo..

welkom! :confused: :D

kloten man... heb ook weleens wat mindere ervaring gehad met aankoop hier... zo zie je maar... je kunt gewoon nergens op vertrouwen... gelukkig gaat het 99% van de tijd goed, maarja... je zal maar net die ene procent treffen natuurlijk :(

ik zoek de volgende meuk nog 2ehands

ik zoek de volgende meuk nog 2ehands

lexicon mpx-1 (liefst niet ouder dan 1 jaar)
sherman filterbank 2 (liefst niet ouder dan 1 jaar)
frostwave alienator (niet ouder dan 1 jaar, maar die zal er 2ehands nog wel niet zijn denk ik)
3 stevige flightcases van 6HE elk met voor- en achterdeksel (liefst met van die zwarte noppen eronder, nieuw of goede staat maakt niet uit)
korg dtr-1000 tuner (om eindelijk me 777 te tunen die stof staat te happen want die klinkt niet meer zo lekker, ik mis hem overigens niet zo want me revolution is minstens zo vet).

studio komt nog een keer.
maak dnb/tech-house/techno. maar maak niets af want meestal is het in mijn studio 1 grote jampartij van 6 uur.
daarom heb ik maar besloten om een live-act in elkaar te draaien.
weet alleen nog niet welke stijl (eerst).
er zijn al veel acts in nederland en aangezien ik niet een ander na wil gaan doen vraag ik me af welke van de drie stijlen nog een tekort aan live-acts heeft, dan ga ik daar eerst mee aan de gang.

Kun je wat meer info (jouw mening/ervaring) over de FR Revolution geven? :)

Hej peter! Alles goed?

Jammer dat je meteen genaaid wordt hier, dat is doorgaans niet het geval. Wij bieden op dit forum een mogelijkheid tot verkopen van spullen, maar zullen zelf niet als intermediar optreden.

Hoe staat het met je synth verzameling? Nog steeds die OBmx?

nee die obmx heb ik weggedaan aan een gozer uit almere die wilde er grof voor betalen, ik kon geen nee zeggen. Dat was wel een vette bak zeg en ik heb later nog wel geprobeert er weer 1 terug te kopen maar das niet gelukt.
Maar de osc's kunnen instabiel worden en gaan op een gegeven moment zweven en tunen is erg moeilijk en duur.
maar heb er wel een 777 voor teruggekocht en ook een revolution.

Wat die revolution betreft, heeft maar 1 osc, maar de remix functie maakt veel goed daar kun je werkelijk van alles mee doen, die stuurt ook midi uit dus daar kun je samples mee aansturen die dan willekeurige patronen vormen, soort beatmixer als je drumsamples gebruikt, kun je toevallig tegen een vette break aanlopen net als op een emu-sampler (beatmunning heet het daar geloof ik op).
de effecten zijn ook wel aardig maar een beetje overbodig verder veel draaien aan die knoppen, hehehehehe.
Ik had zo the chase van moroder te pakken.
Die ronde sequencer is ook handig, 4/4 is een kruis en dan de 1/8 erbij is een X, dat druk je dan heel makkelijk in en het ziet er natuurlijk super uit als ie loopt. Verder is het geluid natuurlijk weer super 303, de 777 kon toch echt meer dan dat dus het is wel een stappie terug, maar dat lijkt maar zo. Verder komt er nog een bakkie uit die hoek maar Jered wil nog niet zeggen wat. De mogelijkheden zijn een sampler/drummachine/processor

Re: nieuw en meteen genaaid.......

:D Dat heet 'ontgroening' hier.

Affijn, welkom he?! :biertje:

welkom!

Re: nieuw en meteen genaaid.......

Origineel geplaatst door peter2xl
Ik ga verder geen namen noemen maar hoop wel dat dit niet de algehele tendens
is die hier heerst.

Welkom ... je moet wennen aan de sfeer.. maar later zie je het helemaal niet meer als belazeren, dan vind je het het gezellig!

naaien mag ik van miss gem alleen met haar......

daarom: een klein kusje vanuit het goudeerlijke eindhoven

:biertje:

Welkom ... je moet wennen aan de sfeer.. maar later zie je het helemaal niet meer als belazeren, dan vind je het het gezellig!

ALs het gezellig bij je thuis is betekend dat dan dat je dan ook door je vrouw..............................eeuuuhhh..:D 8o)
Ik vind dat anders niet zo gezellig hoor!!
:dubbel: :mega:

Back