Latronic Notron Mk1 - MIDI Sequencer

Interessant doosje :)

Zie je niet zoveel

Ja, dit schijnt toch wel een bijzondere en prettig werkende hardware sequencer te zijn. Ooit eens een review gelezen in de Future Music (Engelse versie) die het apparaat er vonden uitzien als de toiletzitting van Darth Vader....die Engelsen hadden altijd wel humor :)

Is dit nu 'ergonomische vormgeving'? met aan de voorzijde een inkeping voor het been... :D

Ik denk dat Darth een beetje pijn aan zijn anus krijgt met al die knopjes... maar misschien vind hij dat wel lekker

Origineel geplaatst door Lacertus
Is dit nu 'ergonomische vormgeving'? met aan de voorzijde een inkeping voor het been... :D
Ik denk dat Darth een beetje pijn aan zijn anus krijgt met al die knopjes... maar misschien vind hij dat wel lekker
Elke keer als 'ie er op gaat zitten : "NOOOOOOOOOOOOO!" :D

Wat mij nog het meeste verbaast is dat niemand een kloon heeft gebouwd. -Zo- moeilijk moet dat toch niet zijn?

Wat een:r lelijk ding...een lekker monatoetje dat eruit ziet als een baal stront...

Origineel geplaatst door Yoozer
Elke keer als 'ie er op gaat zitten : "NOOOOOOOOOOOOO!" :D

Wat mij nog het meeste verbaast is dat niemand een kloon heeft gebouwd. -Zo- moeilijk moet dat toch niet zijn?

Een P3?
Lijkt me net zo goed en waarschijnlijk beter / gebruiksvriendelijker.

Origineel geplaatst door Wiseguy
He.....dit is nieuw voor mij, waarom is ie zo duur ?
Lees de specs maar eens en hoe hands-on hij is... Of ie het waard is is de vraag, maar als ie een match heeft met jou dan kun je er blijkbaar erg veel mee.. Helaas nooit aan mogen zitten.

Ik heb een keer een demonstratie van de Notron gehad, soort stepsequenser met wat eigen realtime fratsen.
De eigenaar vertelde me dat er ook zoiets voor Reaktor moet zijn, ik ben het nog niet tegengekomen. Als iemand weet welk ensemble dit is verneem ik dat graag.

Origineel geplaatst door PzHKL
Ik vind m er cool uitzien en apart werken.. Verandering van spijs doet... JUIST! ;)
...schijten? ;)

Origineel geplaatst door PzHKL
Ik heb een keer een demonstratie van de Notron gehad, soort stepsequenser met wat eigen realtime fratsen.
De eigenaar vertelde me dat er ook zoiets voor Reaktor moet zijn, ik ben het nog niet tegengekomen. Als iemand weet welk ensemble dit is verneem ik dat graag.
Waar heb je die demo gehad. Ik zou die ook graag willen.

Het is dat ik een hekel aan midi had anders zou ik nu hier bieden:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7379730653&rd=1&sspagename=STRK:MEWA:IT&rd=1

Nog 19 uur.

Een soort userguide van de MKII kun je hier vinden. Het is volgens mij geen doorsnee stepsequencer als je bepaalde functies ziet.....maar ja, of het allemaal wat toevoegt bemerk je natuurlijk pas in de praktijk.

Back