peter2xl
Stamgast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Elke keer als 'ie er op gaat zitten : "NOOOOOOOOOOOOO!"Origineel geplaatst door Lacertus
Is dit nu 'ergonomische vormgeving'? met aan de voorzijde een inkeping voor het been...![]()
Ik denk dat Darth een beetje pijn aan zijn anus krijgt met al die knopjes... maar misschien vind hij dat wel lekker

Origineel geplaatst door Yoozer
Elke keer als 'ie er op gaat zitten : "NOOOOOOOOOOOOO!"
Wat mij nog het meeste verbaast is dat niemand een kloon heeft gebouwd. -Zo- moeilijk moet dat toch niet zijn?
Lees de specs maar eens en hoe hands-on hij is... Of ie het waard is is de vraag, maar als ie een match heeft met jou dan kun je er blijkbaar erg veel mee.. Helaas nooit aan mogen zitten.Origineel geplaatst door Wiseguy
He.....dit is nieuw voor mij, waarom is ie zo duur ?
...schijten?Origineel geplaatst door PzHKL
Ik vind m er cool uitzien en apart werken.. Verandering van spijs doet... JUIST!![]()

Waar heb je die demo gehad. Ik zou die ook graag willen.Origineel geplaatst door PzHKL
Ik heb een keer een demonstratie van de Notron gehad, soort stepsequenser met wat eigen realtime fratsen.
De eigenaar vertelde me dat er ook zoiets voor Reaktor moet zijn, ik ben het nog niet tegengekomen. Als iemand weet welk ensemble dit is verneem ik dat graag.