Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Weet eimand Hoe ik een analoogen oscilator met pulsewide er op kan maken?
"Nee, dat weet je dan niet. Zelf solderen is compleet andere koek. Kijk eens naar een Paia bouwkit. Kan weinig aan fout gaan, en lijkt me verplichte kost voordat je echt dingen zelf gaat ontwerpen. Begin eerst met een module, toetsenbord en zo is nogal gedoe en kan er altijd nog op.Origineel geplaatst door Sidx8580
Me synth hoeft niet echt super profesoineel en een heel toetsen bord hoef er ook niet op 1octaav is al goed
ut is inderdaad een hobby van me ik verwacht wel dat het vrij duur zal worden maar doe het voornamelijk voor de lol
ik weet wel al het een en ander over het opbouwen van synths met modules(synthedit)
Ik ben zwaar tegen het gebruik van CEM en SSM chips voor nieuwe ontwerpen. De hoeveelheid CEM's en SSM chips die nu nog in omloop zijn is echt klein, en het is zeer onwaarschijnlijk dat ze ooit opnieuw geproduceerd zullen worden. De prijzen van die chips gaan de komende tijd nog verder stijgen, waardoor het steeds minder interessant wordt om "vintage" aparatuur te repareren en dat mede doordat iemand een vco'tje wil prutsen. Slecht idee dus.
Denk je? MOTM is stabieler lijkt me, of het beter klinkt is een ander verhaal.Origineel geplaatst door mono-poly
Of een Blacet kitje.
Blacet heeft natuurlijk de meest stabiele vco leverbaar.
Daar kan niemand een antwoord op geven. Misschien vind jij mijn vriendin niet mooi, ikke wel..Origineel geplaatst door Baal-Zebub
Wat zijn de mooist klinkende vco's dat is veel belangrijker.
Beter: Wat is de mooist klinkende zelfbouw modulair? Heeft er iemand suggesties?
Origineel geplaatst door mono-poly
Peter Grenader heeft laatst een vco stabiliteitstest gedaan gedurende een 24 uur.
En volgens mij kwam Blacet als beste uit de bus.