Vintage Bob

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
Is het nou Vintage of niet? De ontwerper is het in ieder geval. Van Bobby Moog: de Mooger-
Frooger analoge effektenbakjes. Allereerst dit fraai vormgegeven lowpass filter.

Voor meer info kun je terecht op:
Frooger
Er zijn nog wel een paar sites waar je terecht kunt. Gooi maar ff moogerfrooger in je google
(godallemachtig, dit is wel heel erg surrealistisch taalgebruik).

Laatst gewijzigd:
fooger

marten heeft er een paar en hij is er zeeeeeeeer over te spreken. Toen ik mijn tb-303 ging kopen bij musichouse (toen nog in nieuwegein) zat er ook een moogfooger achter. Welke precies weet ik niet, maar het klonk wel vet. Hoe vet precies weet ik niet meer, want dat was ook de eerste keer dat ik een echte 303 hoorde en dan klinkt alles vet! :)

Origineel geplaatst door bambamstudio

UTFZ

( Use The Fucking Zoekmachine ) ;););)

Het is UTFS bamse. ;)

kanonfodder

kanonfodder

Ik moet om de een of andere reden altijd weer aan het spelletje "Kanonfodder" op de Commodore 64 denken..

Origineel geplaatst door mono-poly
yeps en vintage zijn ze nog niet

Inderdaad,je bent een grapjas... en bovendien slecht geinformeerd.
De moogerfoogers zijn rechtstreekse afstammeligen van de Moog modulaire synths, zoals die gemaakt werden toen jij nog een natte droom van je vader was...
ALLES waar Moog op staat is 'vintage', meer dan welke Krog 8o) ooit zal worden..

Dit MOEST ik ff kwijt, sorry monopoly

Hrmz, als je iets opnieuw uitbrengt kan dat noooit vintage zijn Marten.

Zie je Aston Martin nieuwe oldtimers maken? Dat gaat niet lukken. 8o)

K vind de nieuwe moog niet vintage en de moogerfoogers ook niet, maar dat neemt niet weg dat ze helemaal te gek zijn.
Maar goed ieder weer zijn eigen mening over vintage.
de nieuwe serges en buchlas zij toch ook niet vintage?

Vintage betekend, lieve synthfriekjes, van zeer goede kwaliteit of afkomst,dat kan een nieuwe Aston Martin toch niet worden ontzegd... Ik hoef echt mijn gelijk niet te hebben ofzo (al lijkt dat waarschijnlijk wel zo) maar deze apparaten zijn zo edel, zo mooi, en zo... whatever, dat ik vind dat deze apparaten het verdienen om bij hun geboorte al 'vintage' genoemd te worden.
;{ sorry als ik m'n mening iets te enthousiast verkondig, het is niet m'n bedoeling om iemand te beledigen ofzoiets:duivels:

'van zeer goede kwaliteit of afkomst'

Dus een Access Indigo bv. zou ook vintage moeten zijn volgens jou?

Een vintage discussie hebben we hier al een keer gehad, maar dit vind ik toch wel een erg vreemde stelling. Om iets als vintage te bestempelen moet het zowieso niet meer gemaakt worden volgens mij. Maarja, dat is mijn mening.

Vintagedraad; https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=2932&highlight=vintage

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back