Origineel geplaatst door Tactic
ik ben 20 jaar te laat geboren....
En in het verkeerde land dus!
Maar als jij niet 20 jaar later geboren zou zijn, zou je nooit die inspiratie hebben gehad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tactic
ik ben 20 jaar te laat geboren....

Origineel geplaatst door Catalunya
En in het verkeerde land dus!
Veel Hollandser kan 't niet.Origineel geplaatst door 6 trak
ik blijf hem erg goed vinden hoor, begrijp me niet verkeerd, maar toch hoor ik in dit nummer iets heel bekends...
het zijn de soort sounds, de soort sequences, de hele opbouw, de manier van zang ook...
ik weet niet wat dat is maar het nummer lijkt zo oud en vertrouwd te klinken... op een bijna enge manier...

Origineel geplaatst door Catalunya
Straks krijgt ie Mike Maureen, Cyber People en Albert One achter zich aan![]()

ik blijf hem erg goed vinden hoor, begrijp me niet verkeerd, maar toch hoor ik in dit nummer iets heel bekends...
Origineel geplaatst door Putzi
Zolang het Fancy maar niet is![]()

Origineel geplaatst door Beepr
"I'm like a pie made for all the guys.....Slice me nice!"
Zo vaut dat het weer goed is zeg maar...niet alles van Fancy trouwens...![]()
Ja enorm fout Ik heb volgens mij al zn videoclips, ook de serieuze pogingen, maar 'Bolero' blijft mn favoriet!alleen zingt Gregorius wel zelf en Dandy niet...Origineel geplaatst door Putzi
Dan Harrow, de George Michael van de Italo![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
alleen zingt Gregorius wel zelf en Dandy niet...
zoals in bijna 90% van alle italo songs nutuulk waren het niets anders dan modellen
Origineel geplaatst door Chinetti
Hoezo? Dit is toch de Katwijk soundVeel Hollandser kan 't niet.
ben ik toch in de goede plaats terecht gekomen;Katwijk of was het toch Naaldwijk?Origineel geplaatst door Chinetti
Hoezo? Dit is toch de Katwijk soundVeel Hollandser kan 't niet.
Overigens niet helemaal terecht, Koto klonk ook zo en dat was toch echt italiaans (hoewel ZYX wel een tijdje de rechten over die naam had en van der Kuy onder de naam Koto liet produceren... verwarring alom...).iets waar ik nog altijd aanzienlijk minder trots op ben dan qua het italo gebeuren... maar das dan weer persoonlijkOrigineel geplaatst door chilistein
(hardcore = trouwens ook erg hollands, niet ?)
Origineel geplaatst door chilistein
Btw; wat is "synthesizer dance" ?
zijn dat jaren 80 dubieuzen als Modern Talking, Divine, Falco, Sigue Sigue Sputnik etc ?