graag:MC202,sh101,tr606&meer...

Status
Please reply by conversation.

phluq

>>>Supe®use®<<<
:walker:
ik ben opzoek naar de volgende apparaten:

MC202,
SH101,
TR606,
KORG poly800 of EX800,
NORDRACK,
ACCESS virus (A).
en access programmer voor microwave.
=)

ik ben benieuwd...

202 staat op viavia voor 200 E paar dagen terug
voor 101 s moet je naar belgie of wachten maar ja
zeg gewoon ik heb een .....en wil ruilen tegen tr606

die 202 bij viavia is al weg geloof ik, voor 200,- had ik'm ook meteen gekocht, jammer
ik zal eens kijken of Bob303vs909 'm nog heeft...thanx

die 101 dan dus,
oh ja ik heb nu trouwens weinig te ruil, heb veel dingen ooit verkocht om 'mn labtop te betalen, maar nu wil ik weer wat spullen kopen, dus...
ja tr505 heb ik maar wie wil dat nou ruile tegen 606?
en EWS64s geluidskaart heb ik nog over

Origineel geplaatst door phluq
Bob303vs909 reageert niet:Z

hij had 'm nog wel te koop zag ik.
Bob303vs909!:doei:

ehhh.. pb'en?
of zeg ik nou iets stoms?
;)

Origineel geplaatst door phluq
oh, ik had 'm een mail gestuurd
ik zal eens kijken wat pb'en is

Een PB = Persoonlijke Boodschap, een berichtje dat je naar een forumlid kan sturen zonder 'echte' emailsoftware te moeten gebruiken. Zodra dit lid zich dan opnieuw aanmeld op het forum, krijgt ie een mededeling dat jij een berichtje hebt achtergelaten.
Je kan ook gewoon een emailtje sturen maar enkel als dat forumlid een emailadres heeft opgegeven.
Onder elk bericht zie je trouwens een 'werkbalk' met daarop een aantal knoppen; zoals profiel, PB en email. Gewoon aanklikken en je boodschap invullen en opsturen maar

Hij gaat morgen in eerste instantie inderdaad naar OnAcid...

Voor de liefhebber heb ik wel een juno106 in de aanbieding....ja, het is wat anders, maar er zit ook schuiven en draaiknoppen op....en als extra heeft ie van mij witte en zwarte toetsen....8o) oh, en je kan er ook flink wat raggende geluiden uit halen....

Ole, en nu...hup weer aan het werk potverdorie

ik heb net een nordrack 2 gekocht:)
dus ik kan voorlopig weer ff vooruit, die synths die ik zocht kunnen dus wel even wachten, behalve die access programmer voor de microwave, die wil een vriend van me graag, maar die is nu ook net lid(filterf), dus als je er 1 tegen komt, pb filterf dan
:okdan:

alles goed? Dit is Siebe LWD

alles goed? Dit is Siebe LWD

He dit is toch Gersom? Als ik het mis heb vergeet dan wat ik zeg. Ik ben Siebe uit Leeuwarden. Ik hoorde van Davit (hij is net weer terug)
dat je al twee platen uit had gebracht of zo. Ik ben daar zeer benieuwd naar. Ik ben nu ook veel bezig met electronic nu.
Ik heb mijn gitaar versterker ingeruild voor een mengpaneel. En werk nu met een micro modular, ms 20, mc202, Korg ER 1,
Apple, Reason, Reaktor, Nuendo (als sequencer/Midi/Vst studio) en nog een aantal softsynths. Ik maak samen met Sjoon muziek.
Beetje in de trend van AFX, Autechre soms gemixt met electro. Van heel subtiel tot kapotte scheurbeats en dergelijke. Ik heb laatst een
soundtrack gemaakt voor een animatie film die te zien was op het Noordelijk Filmfestival en vanuit daar misschien ook op een
internationaal filmfestival. Komt binnenkort ook een DVD van.

Anyway ik hoop dat alles goed met je gaat en dat snel wat van je hoor! Ben erg benieuwd naar die platen van je.

Groeten,

Siebe.

Als je nog op zoek bent naar een 202 dan mail me maar.

Status
Please reply by conversation.
Back