[ambiant]Welke cd's had ik de afgelopen 13 jaar moeten kopen?

Heb enkele van de bovengenoemde cd's geleend. Wat me overigens opvalt: heb het orgineel van The Orb's adventures beyond the ultra world en het geluid van cd1 (o.a. liltle flufy clouds) is gewoon onwijs zacht. Moet het volume verdubbelen om hoorbaar hetzelfde te hebben als bij een gemiddelde radio uitzending. Zijn er meer leden die deze cd ook hebben en dit ook horen of heb ik een maandag exemplaar?

Origineel geplaatst door isnieZot
als je Xele graag hoort dan moet je Yasume eens checken. dat is het zijproject van Xela.
Ik ben er bekend mee, binnenkort zal ik es Where We're From The Birds Sing A Pretty Song bestellen. :) Sowieso is veel van de labels Neo Ouija en City Centres Offices erg goed te pruimen.

Re: [ambiant]Welke cd's had ik de afgelopen 13 jaar moeten kopen?

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Heya!

De laastse ambiant cd, The Bleu Room, van The Orb heb ik ca. 1992 aan mijn collectie toegevoegd. Zijn er tussen nu en die tijd nog ambiant cd's uitgekomen die ik moet kopen?

Je moet Peel Sesion van de ORP zien te krijgen, das hun beste.

nog wa muziekies

nog wa muziekies

ambient was vooral mn ding toen k nog veel blowde en tegenwoordig luister k t wa minder.. maar goed.. nog steeds regelmatig in cd speler en nie echt gelezen in andere antwoorden

-sommige dingen van system7 (als je zn gitaar-achtige geluidje nog kunt pruimen na tig nummers met t zelfde geluid.. ach ja, weet je tenminste wie t is... elvis zn stem is ook meestalk t zelfde)
-amorphous androgynous (fsol) tales of ephedrine
-black dog, ik kan er bij slapen... "spanners" en nog n andere oude moet je hebben
- amber en incunabula van autechre
- oude dinge v mouse on mars (redelijk mee te slapen)
- "advance" van lfo, als je nummer 5 ofzo skipt want die is echt kut als je net in slaap valt dan
- denk dat Gspot van speedyJ nog steeds een vd beter slaapcd's is

Back