release: Paradise - See The Light

André Pascal

Member of Paradise
Ik heb er bijna 1,5 jaar op moeten wachten als gevolg van allerlei oorzaken, maar gisteren is dan eindelijk de release geweest van Paradise - See The Light op het label Turbulence Records. Voorlopig alleen in de UK, maar er zijn licentie overeenkomsten getekend, met labels in de benelux, spanje, brazilie, mexico en andere landen zullen zeker volgen.

Het is mijn eerste grote commerciele release. Het is een vocal trance plaat en dus een beetje achterhaald, maar goed, er is toch nog genoeg intresse. Inmiddels krijgt de video lekker veel airplay op allerlei engelse muziek zenders en is deze track op gepikt door Dave Pearce en Judge Jules (de grote namen van BBC1 radio).

Mocht je nieuwsgierig zijn naar de track of video, je kunt hem hier beluisteren of bekijken. Overigens vind ik zelf de commerciele radio mix niet de meest geslaagde mix. Maar goed, het label beslist ;)

Paradise - See The Light

Niet meteen mijn lievelingsmuziek... :D
Maar het meiske heeft wel een zeer krachtige stem! Dit komt helemaal goed denk ik.

He Andre Pascal, Proficiat!!!

Ik heb m geluisterd en ik krijg er zomerse goede zin van.
Enige opmerking die ik heb is dat de break misschien ietsie te lang aanhoudt voor hij gaat knallen.

Zang klinkt lekker en de melodie zit ook prima! :okdan:

Groeten!

geweldige stem!

break is ook vet (of bridge hehe)
ik hoop voor je dat het een hitje wordt :mexico:

Dank.....ja ik hoop uiteraard ook dat het een hit word.

Gelukkig staan er naast deze mix nog 6 andere remixen op de cd en 3 op vinyl dus er is veel keus. Maar ik ben toch bang dat de sound een beetje gedateerd is. Had gewoon een jaar eerder uit moeten komen. Ondanks dat zijn de reacties die terug kwamen na het uitzetten van de promo's goed. Dus wie weet.

Ik denk als het een hitje word is dat vooral te danken aan onze vocalist, mandy edge. Zij heeft gewoon een kei van een stem.

dat ben ik met je eens. de rest is niet slecht, maar geen hedendaags iets. maarja. np. die stem maakt alles goed. :)

Gefeliciteerd!

Ik had hem pas al bij Quifster gehoord, dus ik was al enigszins op de hoogte!
En Mandy klinkt zeker goed :)

Cool! Gefeliciteerd! :)

Very impressive! Een goede partij trance :)

Gefeliciteerd.

Origineel geplaatst door mikemix
Zou je misschien ook beknopt aan kunnen geven waarom het een
jaar extra heeft geduurd?

Ik heb in februari 2004 de contracten al getekend bij Turbulence Records, een nieuw label. Op dat moment moest er nog veel geregeld worden mbt distributie e.d. Rond mei vorig jaar was dat allemaal klaar en is de promotie van See The Light begonnen. De resultaten waren prima en er was een deal met BMG UK gesloten om de distributie te gaan doen. Zover dus niks aan de hand. Maar in juni vlak voor de release bleek er bij BMG een reorganisatie aan de gang en werden een aantal overeenkomsten stop gezet, zoals de distributie deal die Turbulence had gesloten. Dus weer terug bij af. Inmiddels is alles wel op de rails en prima geregeld. Tenslotte ging er van alles mis met de video, weer 3 weken vertraging en de vinyl persingen waren fout en de cd hoesje niet goed gedrukt, weer 2 weken vertraging....maar goed 27 juni is gehaald. Nu maar afwachten.

In ieder geval is nu alles wel goed geregeld voor mijn volgende release in waarschijnlijk november. Dus dan moet het allemaal een stukje slagvaardiger gaan.

Origineel geplaatst door André Pascal
Ik heb in februari 2004 de contracten al getekend bij Turbulence Records, een nieuw label. Op dat moment moest er nog veel geregeld worden mbt distributie e.d. Rond mei vorig jaar was dat allemaal klaar en is de promotie van See The Light begonnen. De resultaten waren prima en er was een deal met BMG UK gesloten om de distributie te gaan doen. Zover dus niks aan de hand. Maar in juni vlak voor de release bleek er bij BMG een reorganisatie aan de gang en werden een aantal overeenkomsten stop gezet, zoals de distributie deal die Turbulence had gesloten. Dus weer terug bij af. Inmiddels is alles wel op de rails en prima geregeld. Tenslotte ging er van alles mis met de video, weer 3 weken vertraging en de vinyl persingen waren fout en de cd hoesje niet goed gedrukt, weer 2 weken vertraging....maar goed 27 juni is gehaald. Nu maar afwachten.

In ieder geval is nu alles wel goed geregeld voor mijn volgende release in waarschijnlijk november. Dus dan moet het allemaal een stukje slagvaardiger gaan.

Tja, zo zie je maar weer.
Succes met de volgende release!!

Erg netjes hoor andré! proficiat! Leuk dat het naar anderhalf jaar toch is geluk.

Back